Gå til innhold

Avis-lesing på "cruisehøyde"?


Christer Elde

Anbefalte innlegg

Hei, jeg liker å fly Oslo-Tromsøruten på FS2002, problemet er jo det at det tar litt tid, og flyet ligger vel ca. en time på cruisehøyde 33.000 fot. Skulle gjerne ha foretatt meg noe annet i mellomtiden, som f.eks surfe litt på internett og lese dagens nyheter på VGs Nettavis, men problemet er jo at når jeg tar meg en pause og legger ned FS, så tar FS seg en pause også. Er det noen mulighet, et program eller patch som gjør det mulig at FS kan kjøre mens jeg har internett oppe?

 

En slags super-autopilot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Agnor Bertheussen:

Hva synes dere folkens man ska finne på når man ligger på cruice? Er det ikke litt kjedelig da? Tenk på Moskva - New York. Er det riktig å tenke sånn? Synes liksom alt untatt cruice er morro.

Sist gang jeg fløy ESSA - EDDF med Jarle Vidtun leste jeg bruksanvisningen til seilbrettet mitt da jeg var på cruice altitude "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Sondre Aabø:

[QB]

Stakkar Kaptein Arild

Lillesøstra mi på 10 er lett å overtale .

QB]

SØsteren min er dessverre 18, 1.5 år eldre en meg "[sur]"

 

Og siden hun bare er hjemme i helgene så sier folket at hun må få ha dataen da, men ingen tenker på at eg ikke har tid til å sitte så mye med dataen ellers "[sur]""[Gal]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...