Christer Elde Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Hei, jeg liker å fly Oslo-Tromsøruten på FS2002, problemet er jo det at det tar litt tid, og flyet ligger vel ca. en time på cruisehøyde 33.000 fot. Skulle gjerne ha foretatt meg noe annet i mellomtiden, som f.eks surfe litt på internett og lese dagens nyheter på VGs Nettavis, men problemet er jo at når jeg tar meg en pause og legger ned FS, så tar FS seg en pause også. Er det noen mulighet, et program eller patch som gjør det mulig at FS kan kjøre mens jeg har internett oppe? En slags super-autopilot? Siter
Kjell Morten Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Rimelig enkelt. Det er en meny opsjon som heter pause on exit. Husker ikke hvor den ligger men, men regner med under Option - Genral (eller noe saant). Har ikke PC med FS2002 her. Siter
Snorre Sandengen Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Endelig kom fs2002 med den funksjonen..det var kjekke saker Trur funksjonen heter "pause on prompt", så er det litt lettere å finne den Siter
Svein Olsen Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Settings - General - Fjern markeringen i boksen "Pause on task switch" Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Hva synes dere folkens man ska finne på når man ligger på cruice? Er det ikke litt kjedelig da? Tenk på Moskva - New York. Er det riktig å tenke sånn? Synes liksom alt untatt cruice er morro. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 En pilot som kjeder seg gjør ikke jobben sin skikkelig. Det er sikkert noen beregninger og slikt som du kan gjøre underveis. Ta vare på en SAS-flymateske neste gang du flyr, så kan du fylle den opp med litt pålegg, salat, en kaffekopp og annet som hører med og innta dette måltidet underveis. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Jeg får ikke fly noe srlig lange turer. Når jeg har tid er det pga. skolefri, og da har også søsteren min fri, så jeg får mas flydd 1.8 timer før jeg må avslutte Siter
Sondre Aabø Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Det er et must å se på den siden her Stakkar Kaptein Arild Lillesøstra mi på 10 er lett å overtale . Hilsen Kaptein Sondre Aabø Det er et must å se på den siden her Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Agnor Bertheussen: Hva synes dere folkens man ska finne på når man ligger på cruice? Er det ikke litt kjedelig da? Tenk på Moskva - New York. Er det riktig å tenke sånn? Synes liksom alt untatt cruice er morro. Sist gang jeg fløy ESSA - EDDF med Jarle Vidtun leste jeg bruksanvisningen til seilbrettet mitt da jeg var på cruice altitude Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Sondre Aabø: [QB] Stakkar Kaptein Arild Lillesøstra mi på 10 er lett å overtale . QB] SØsteren min er dessverre 18, 1.5 år eldre en meg Og siden hun bare er hjemme i helgene så sier folket at hun må få ha dataen da, men ingen tenker på at eg ikke har tid til å sitte så mye med dataen ellers Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.