Einar Kristiansen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det nye, nordnorske flyselskapet Norwegian Express ypper til «luftkrig». TV2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Og for meg som reiser noen turer i året mellom Oslo og Vesterålen passer dette meg perfekt. Les mer her. http://www.vol.no/nyheter/article339830.ece Fredag 5Mars 2010 vil bli husket av meg i allefal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bra med konkuranse, sunt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 drtikult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg spår en hurtig død. Men det er jo fint med konkurranse (dersom de får det til). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Widerøe følger opp og starter direkterute mellom Brønnøysund og Oslo http://www.wideroe.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=11&I=5675 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det jeg lurer på er hvor selskapet skal ta pengene fra slik at de kan tilby billetter som er 40% billigere enn WF. Jeg tror ikke noen Colgan operasjon på kortbanenettet i nord er ønskelig. Men de får ha lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Brønnøysund->Oslo med WIF har vært planlagt leenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hmm, dette er bra, og det er flott med konkurranse i luftfarten. Men det er en ting jeg lurer på, si meg ble det ikke forbudt eller noe sånn og benytte ATR i nordlige strøk pga. en designfeil som fører til at det iser mer enn normalt på vingene elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det ble ikke forbudt, men det ble innført nye rutiner for flyging av disse i slike forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Uten tvil ett løft for konuransen som trengs. Men jeg syns nå de har utnytta ett allerede etablert navn til det ytterste tilatte. Å nærmest gjøre seg til ett Norwegian selskap med dette navnet syns jeg var i groveste laget. Men de har helt klart sjekka ut dette på forhånd og fått det godkjent all den tid det er ser ut som selskapet er registrert. Men lykke til med satsingen. Kansje en tar seg en kjapp tur opp til Vesterålen med fiskestanga og reiser hjemat med nytrekt Torsk i bagasjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.