Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Featuring Carl von Linne Kommer snart på avsim.com Gjenstår en del små justeringer, som bla. skriftplassering, farger og wing reg.. Ser det har kommet med en i fremfor en e i teksten, dette ville blitt merket lenge før den ble utgitt uansett. Skrev nok bare litt fort i farta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Flott texture! Ser at du lager mye NAX texturer, du har ikke tenkt å lage noen SAS texuturer snart? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig! Bra med slike ivrige paintere! Selv ønsker jeg meg SAS CRJ 900 til Wilco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Tusen takk du har ikke tenkt å lage noen SAS texuturer snart? holder på til både PMDG og Level-D.... Lastet opp på AVSIM.com nå obs, fargene lyver litt pga komprimering til 186k for opplasting til avsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skal det ikke være "Swedish Natural Scientist" og ikke "writer"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Tror pinadø du har rett jeg, får skylde på dårlig referanse foto og forte meg å laste opp ny versjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det skal stå "swedish natural scientist" (fra airliners net, Alejandro Hdez Leon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Må si du jobber effektivt Tom! fantastisk! Stå på videre, elsker NAX paintene dine (Y)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for det, skal jobbe litt med hjemmesiden min nå, der vil det bli masse nytt og masse snadder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg flyr ikke så mye Norwegian i flightsim, men du har gjort noen flotte repaints, og takk for det. Vurdert å lage de til AI fly også? Er store mangler på de nye 800 maskinene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, alle de nye B737-800 mangler som AI. Hvis du vil Tom, så kan jeg med 95% garanti få de bedste og nyeste paintkits til den modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Kunne kanskje vært artig å prøve dette her, men først må jeg få ferdig hjemmesiden min, så en SAS paint og mulig en NAX paint til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du er effektiv, og liker grafikken din! Men du verden så kjedelig det blir :tired: :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hvordan i helsike får du til og ta bilde av nesten bare tail ? sånn som det sitste bildet du la ut her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 http://secure.simmarket.com/dbs-studio-walk-and-follow-bundle.phtml Men du verden så kjedelig det blir wink tired sleep Hva mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 For å være ærlig så mener jeg at jeg synes NAX paintene dine virker litt daffe. Men det er jo min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 NAX painter er veldig hvite, Mads Stilig paint! Stå på videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kjempebra painter Tom, men nå kommer litt konstruktiv kritikk. Hehe Den røde delen foran skal være bittelitt strukket slik at den stopper ca. midt i mellom to vinduer. Også savner jeg litt skyggebelegging, noe som vil forbedre stort (synes jeg da). Ellers, så sitter jeg in air i LN-NOS atm, og nyter painten din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Takk for konstruktiv kritikk, tror ikke jeg gjør noe mer med denne men tar med alle tips og råd videre i utviklingen min, særlig når denne allerede er lagt ut på avsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.