Members Ivar Hestnes Skrevet 19. januar 2011 Members Del Skrevet 19. januar 2011 Håper den blir å finne på bukta etterhvert. Hater det derre rapidshare greiene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Polden Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hjertelig takk, Andreas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er enig med deg der Ivar. Men man tar det man finner, og ser nå at det var ikke verdens beste kvalitet, men den var ok og se på, så håper på en HD versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg fant og lasta ned hele serien via BTJunkie om det er interesant. Ikke all verdens oppløsning der heller men greit nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det som ligger på BTjunkie er sesong 1 bare. Ikke intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 19. januar 2011 Members Del Skrevet 19. januar 2011 Den er på bukta nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er sesong2 på bukta altså? Får ta seg en tur ut i bukta, slenge ut dorgen å se om en får napp :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvor i svarte har jeg gjort av den bambusstanga mi mon tro :confused: Huff. For en som er vant til å se HD programmer, var det litt uvant å gå tilbake til gammel utslitt VHS kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Så nettop første episode av serien "Flying Wild Alaska" - ganske kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 e02 på bukta. Meen den er ikke så bra. .flv fil også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 skulle ønske de kom i MPG4 og 720 minst. surroundlyden har de klart å beholde da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 e02 var samme kvalitet som e01 Funker. Må si jeg likte hun Kelly fra sekund 1 i sesong 1. Skjønner hvorfor hun er Buffalos mor for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skal si hun ofret mye for å stille opp for folket i Good Hope. Det der står det respekt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 http://www.rlslog.net/ice-pilots-nwt-s02e01-frozen-four-p2p/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Magnus, den siden linker til malware sider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Opa, da får man kjøre en skan her, da! Men jeg fikk da i allefall episoden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 "Alt for Buffalo!" Jeg våget ikke å laste ned noe fra de sidene, og har ennå ikke funnet episoden andre steder. På bukta ligger kun 1 seeder, men torrenten er brutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Yup, skjønner deg godt. Men etter å ha lastet ned en episode med ok kvaltiet, finner jeg ingenting med hverken adaware eller spybot. Men dog vil jeg ikke anbefale andre å bruke disse sidene om de er kjent for malware! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Andreas. LAst ned magnet linken. Altså den knappen som er rett ved siden av " Last ned denne torrenten " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Når jeg gikk inn på et par av de sidene som står linket til som download sider, fikk jeg opp i alle fall 2 nye faner pluss pop-ups. Man vet aldri hvor man havner hen, eller hva slags malware scripts som ligger i slike faner og pop-ups. Jeg har opplevd at noen sider spawner nye faner og pop-ups i ett sett i forsøk på å tvinge maskinen min i kne. Nå var ikke det tilfelle her, men jeg ble i alle fall veldig skeptisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Alright, jeg fikk ingen pop-ups og var inne på to av sidene, fileserve og hotfile, for å finne en downloadspeed jeg var fornøyd med (endte opp med å bruke fileserve). Dessuten er jeg ikke så redd pop-ups så lenge det bare kommer en eller to sider. Prøvde å google sidenes navn med nøkkelord "malware", "virus", "experiences", etc, men fant ikke noe alarmerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fire & Ice http://hotfile.com/dl/98539117/119c75b/Ice_Pilots_NWT.202.Fire_and_Ice.avi.html ligger også på tvtorrents for dere som fikk invite hos meg Har 2 invites til overs..først til mølla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du ligger ganske langt etter Martin. For nå er e03 på bukta. Ice Pilots NWT - S02E03 - Under Pressure Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 E04 ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 24. februar 2011 Members Del Skrevet 24. februar 2011 Hvor blir det av episodene. Grrrr..... Venter og venter men lite nytt på bukta :whistle: Jeg har forøvrig snuska til meg episode 5 "The river lift" av en nabo. Send Epost adresse på PM, så fakser jeg over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Søk med "Ice Pilots NWT". Kommer alle opp inntil episode 7 som er den nyeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 24. februar 2011 Members Del Skrevet 24. februar 2011 Yess :grin: Takker Daniel. Da blir det en hyggelig aften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da var hele sesong 2 sett. Sesong 3 er ferdig filmet, så den blir vel vist samme periode neste år! Kommer til å se Arnie Schreder. Men men! Jeg gleder meg til sesong 3! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.