Gå til innhold

Artic pilots?


Andreas Stangenes

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

De legger den ut på nett TV, kun til å sees innenfor Kanada, så jeg tror nok at disse linkene i den forstand er like ulovlige som andre pirat-nedlastninger...

 

IcePilotsWebTV.png

 

Men ingen her på forumet driver jo med sånt.

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulovlig... who cares! De ber jo om det når folk utenfor Canada ikke får se. Kunne bare slengt inn litt reklame som de gjør på TV3.se viss det er det de er redd for.

 

Når det gjelder nedlasting av tv serier så har jeg ingen dårlig samvittighet. Enten så er norske kanaler for trege til å kjøpe inn det jeg vil se, eller så vil ikke produserende kanal dele med resten av verden helt enda.

 

Det burde være ganske godt kjent for de aller fleste at det som folk vil ha blir tilgjengelig på nettet enten de vil eller ikke.

 

Uansett, gleder meg til neste episode som sikkert dukker opp i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proxy gjør det vel egentlig ikke mer lovlig. Bor man ikke i Canada så får man ikke se serien. De sier ikke at det er greit viss du omgår ip sjekken ved å bruke en proxy server:)

 

Så laste ned eller bruke proxy blir vel egentlig det samme, bortsett fra at kvaliteten blir som regel mye dårligere med proxy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...