Jan Arild Gjemble Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nitidig testing av photosceneryet til Pasi har startet og dette ser utrolig bra ut så langt. En kjempejobb har han lagt ned og dette er noe vi virkelig kan glede oss til. Dette vil gjøre Tromsø langt mer attraktivt og realismen i fotosceneryet er på topp. Husk at dette kun er photosceneryet og bygningene er enn så lenge utelatt. Jeg lar bildene tale for seg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dette så meget lovende ut! Bra jobbet Pasi! Snerten liten flymaskin du har fått deg der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Den lille snertne er en Cessna T-50 Bobcat fra FSAddon http://fsaddon.eu/wpfsaddon/fsaddon-products/bobcat-fact-sheet/ En liten morro sak å fly med av den mer vintage sorten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fantastisk! :grin: Gleder meg til å teste det ut Edit: Klarte faktisk å finne noe å sette fingeren på. Vindpølsen(e) står på feil plass. Bildet nedenfor viser hvor pølsa på 01 er. Har ikke noen bilder som viser pølsa på 19, men den ligger litt vest av glideslope bua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nydelig stykke arbeid Pasi! Ikke minst pene bilder Jan Arild! Hvordan er scenaryet angående frames? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Hos meg er det minimal påvirkning på FPS, det flyter bra og på samme nivå som default textures. Og for meg så betyr det FPS større enn 30. Slenger inn et bilde av mine settinsg under scenery-tab'en også, ettersom det kan være av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det var jo en hyggelig overraskelse! Da blir det jul i år også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Steike så pent du gjør det! Virkelig nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 19. desember 2009 :cry: Som Bodø-væring er jeg jo forpliktet til å være missunnelig på alt som handler om Tromsø, og siden Bodø Glimt rykket ned i år er jeg ekstra hårsår....... :grin: Okei da, dette ser bare bedre og bedre ut, så jeg gleder meg til å nyte godt av Pasi`s talentfulle skaperverk! Neste gang jeg ferierer på Senja, skal jeg bruke Piper Cub på flottører, fly inn til Tromsø i kveldingen, ankre opp utenfor "Skarven", og nyte en velfortjent halvliter på kaikanten . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Legger ut noen bilder til for å vise FPS og litt "tyngre" maskiner: FPS er mer eller mindre upåvirket av photosceneryet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 støtter deg der Jan Arild.. merker ingen fps dropp i photo sceneryet. Etter litt småjusteringer er alt klart for testing av dette nydelige sceneryet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette ser kjempebra ut! Men, i Norge har vi jo gul baneoppmerkining, hvorfor er det hvite her? Savner også du gule stripene på Andrew Thomsen sine Norske scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette ser kjempebra ut! Men, i Norge har vi jo gul baneoppmerkining, hvorfor er det hvite her? Savner også du gule stripene på Andrew Thomsen sine Norske scenery. Er bare å bruke Pasi's glimrende omformer det. Med den kan du velge hvit eller gul banemerking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Det er ingen problem å legge inn gule banemerkninger på RW. I siste versjon av Andrews fil, er det med en switch som gjør at du kan bytte mellom hvitt og gult on the fly Det er bare jeg som ikke har byttet på mine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Her har vi et par-tre bilder med gul rullebanemerking: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 28. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. desember 2009 Når og hvor kan vi få ta del i dette? Har reinnstallert fsx og savner lekkerheter som dette for å få tilbake godfølelsen med fsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Her Ernst http://www.4shared.com/get/164175719/da94f920/Norwegian_RWY_Markings_FSX.html;jsessionid=0FB40078B1A738A2B624E688824E41AD.dc116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tror han mente selve flyplassen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aah Hvordan får du til gatene sånn Jan? Altså texturet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Det er texturepakken "ZINERTEK - ULTIMATE AIRPORT ENVIRONMENT X" som lager disse gatene. Denne pakken "moderniserer" default flyplasser og taxiways og runways. Du finner mer om denne pakken her og bilder også: http://secure.simmarket.com/zinertek-ultimate-airport-environment-x.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ahh det forklarer. Kunne nemlig ikke komme på at jeg hadde funnet MS gater i glass! Tror ellers nesten jeg må ha den pakka. For MS texturene for asfalt og betong skinner jo som de kommer fra en solrik ørken, og passer ikke i norden overhodet. Ikke for moro skyld jeg laget meg nye texturer selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rex har gitt ut noen HD gates og parkings. Dere finner dem her. http://www.realenvironmentxtreme.com/jetway_parking.zip Har ikke testet de selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 29. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. desember 2009 Spør igjen: noen som vet når dette scenery blir tilgjengelig for oss vanlig dødelige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg vil tro det blir tilgjengelig for "vanlig dødelige" så fort Pasi finner det klart til utgivelse og at han er fornøyd nok til å slippe det til alle. Utviklingsarbeid går ofte i rykk og napp alt ettersom tid og lyst er tilstede. Det finnes nok ingen releasedato på dette akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.