Gå til innhold

Ikke nubbetjangs!

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

En ensom etternøler har kommet bort fra den beskyttende formasjonen, og prøver febrilsk å nå tilbake til basen sin, vel vitende om at sultne ulver er på utkikk etter nettopp et slikt bytte. Nervøse prøver de å manøvrere fra sky til sky, men skarpe blikk har allerede oppdaget dem, og nådeløst plassert seg i possisjon for angrep.

di1-2.jpg

di2-2.jpg

di3-2.jpg

di3b.jpg

di4-2.jpg

di5-1.jpg

di9-1.jpg

di6-1.jpg

di7-1.jpg

di8-1.jpg

Flyet ditch`et midt i den engelske kanalen, så mannskapet ble snart berget av kystvakten........

A2A B-17, Classics Hangar FW-190, FS recorder og en anelse photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generell kommentar: Store problemer med å se det er FSX...hmmm ja hmm. Jeg fløy altså i Fly! flere år mens dere andre brukte FS2000 og FS2002. Og hadde mindre detaljer...men langt bedre fly (PMDG 757, 777) som fløy fletta av FS flyene. Hvorfor brukte jeg Fly!??

Jo fordi FS så ut som en Walt Disney film. FSX har texturer som begynner å se realistiske ut. Og det er eneste årsaken jeg brukte Fly! og bruker FSX. Uansett hva det må koste av hardware oppgraderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger :) .

Ofte med bildene dine har jeg store problemer med å tro at dette faktisk er FSX...

He he det ER faktisk FSX, og jeg er glad for at stadig flere oppdager den visuelle kvaliteten i denne simmen. MEN jeg må ile til og innrømme at jeg har hjulpet til med noen detaljer i photoshop ( når det kommer til slike fantasireportasjer tillater jeg en anelse juks, for syns skyld :whistle: ).

Denne gangen har jeg forlenget røyken, som begynte under og bak vingen, til å komme ut av motorene. Men resten er reinspikka screenshots fra FSX, selvsagt godt hjulpet av addons :D .

Hmmmmmmm....skjønner at det er på tide å bli ferdig med skolingen på Mustangen, ja!

:grin: dette var ondskapsfull mobbing for å skremme deg ut av cockpit på Mustangen :/ :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Takkåtakk :grin:

Det spørs om du fløy Galaxi`n Einar, da hadde jeg neppe nok ammo til å senke det monsteret fra himmelen :grin: .

Dette var verkeleg noko som gav meg meir pågangsmot til meir lesing for ATPL eksamen i morgon

Sorry Torstein, det var ikke meningen å distrahere deg :grin: . Du får ha lykke til med ATPL eksamen i morgen!!!

Så får vi heller ta en dogfight seinere.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...