Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2009 En ensom etternøler har kommet bort fra den beskyttende formasjonen, og prøver febrilsk å nå tilbake til basen sin, vel vitende om at sultne ulver er på utkikk etter nettopp et slikt bytte. Nervøse prøver de å manøvrere fra sky til sky, men skarpe blikk har allerede oppdaget dem, og nådeløst plassert seg i possisjon for angrep. Flyet ditch`et midt i den engelske kanalen, så mannskapet ble snart berget av kystvakten........ A2A B-17, Classics Hangar FW-190, FS recorder og en anelse photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Helt utrolig! Jeg er målløs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Helt utrolig! Jeg er målløs![/Quote]^2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ofte med bildene dine har jeg store problemer med å tro at dette faktisk er FSX... Helt steike utrolig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du driver jammen meg med serious business sjøl Ernst! Steike bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmmmmmmm....skjønner at det er på tide å bli ferdig med skolingen på Mustangen, ja! :grin: Dette var en flott serie Ernst! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Generell kommentar: Store problemer med å se det er FSX...hmmm ja hmm. Jeg fløy altså i Fly! flere år mens dere andre brukte FS2000 og FS2002. Og hadde mindre detaljer...men langt bedre fly (PMDG 757, 777) som fløy fletta av FS flyene. Hvorfor brukte jeg Fly!?? Jo fordi FS så ut som en Walt Disney film. FSX har texturer som begynner å se realistiske ut. Og det er eneste årsaken jeg brukte Fly! og bruker FSX. Uansett hva det må koste av hardware oppgraderinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2009 Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger . Ofte med bildene dine har jeg store problemer med å tro at dette faktisk er FSX... He he det ER faktisk FSX, og jeg er glad for at stadig flere oppdager den visuelle kvaliteten i denne simmen. MEN jeg må ile til og innrømme at jeg har hjulpet til med noen detaljer i photoshop ( når det kommer til slike fantasireportasjer tillater jeg en anelse juks, for syns skyld :whistle: ). Denne gangen har jeg forlenget røyken, som begynte under og bak vingen, til å komme ut av motorene. Men resten er reinspikka screenshots fra FSX, selvsagt godt hjulpet av addons . Hmmmmmmm....skjønner at det er på tide å bli ferdig med skolingen på Mustangen, ja! :grin: dette var ondskapsfull mobbing for å skremme deg ut av cockpit på Mustangen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Rett og slett fantastisk Ernst! Dette var verkeleg noko som gav meg meir pågangsmot til meir lesing for ATPL eksamen i morgon :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kanon Ernst! Med deg bak spakene i en Mustang hadde jeg hoppet ut i fallskjerm med en gang :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2009 Takkåtakk :grin: Det spørs om du fløy Galaxi`n Einar, da hadde jeg neppe nok ammo til å senke det monsteret fra himmelen :grin: . Dette var verkeleg noko som gav meg meir pågangsmot til meir lesing for ATPL eksamen i morgon Sorry Torstein, det var ikke meningen å distrahere deg :grin: . Du får ha lykke til med ATPL eksamen i morgen!!! Så får vi heller ta en dogfight seinere....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.