Gå til innhold

National Geographic


Pål Bernhardsen

Anbefalte innlegg

Prøvde med et lite søk på "National Geographic" her for å finne ut om dere er klar over et program som heter "Fly havari kommisjonen" eller rettere sagt "Air Crash Investigation" uten resultat.

 

Programmet går iallefall hver eneste dag på nevnte kanal kl. 20:00 (untatt i helgene) for de av dere som er interesserte. Jeg har fulgt med dette programmet i en stund allerede og tenkte å anbefale dette programmet på forumet for de av dere som er interessert. :) Ellers får dere ha unnskyldt hvis dette er gammelt nytt :)

 

NB! Programmet går iallefall i reprise akkurat nå kl. 03:10 (lokal time). og varer i 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partnair-ulykken var nok "hel-norsk". Partnair var et norsk charterselskap, og passasjerene var ansatte i det norske rederiet Wilhelmsen Lines. De skulle på en eller annen utflukt til Hamburg (tror jeg det var), men endte i Skagerak.

 

Ellers var det jo en bra link til disse programmene, for jeg får dem sjelden med meg når de sendes. Takker for den!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...