Paulo Fernandes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da var jeg og Kristoffer Vinje kommet oss til Suvarnabhumi flyplass i Bangkok, Thailand (Som forresten er en helt ny flyplass, ble åpnet i 2006). Før det fløy vi Osaka - Hong Kong. Her er bildene: Slik ser jorda rundt-kartet nå. Vi er snart ferdig med reisen Forrige flytur, som var på søndag, er den korteste flyturen hittil. På cruise på vei til Hong Kong: Her lander Kristoffer Vinje i Hong Kong intl airport: Og her lander jeg, sett fra cockpiten på 747en: Og etter 7-10 min står vi begge parkert på flyplassen: Så, over til siste flyvning Denne gikk fra Hong Kong, i Kina (suprise suprise ) til Bangkok i Thailand. Flytype: B744 (Thai airways-farger) ETA: 2 timer og 25 min (gate to gate) Avstand: 960 NM Passasjerene boarder og cargo settes på plass i flyet. Jeg gjør klar APU og sjekker fuel en siste gang før avreise. Kristoffer kan sees på andre siden av terminalen, han fløy forresten en A319: Jeg takser til RWY 07R for ELATO 3A departure: Det regnet mye da vi tok av, som man ser her. Også fint at vinden blåste på 100 grader, slik at vi kunne benytte RWY 07R /L for take off å se byen ved avgang =) På cruise nyter slapper jeg av med med Ipodden, musikk fra Ringenes Herre og spiser et godt måltid fra Thai:D Her flyr jeg mot et waypoint som har samme navn som rommet mitt var for noen dager siden :grin: På vei nedover og inbound en CAROS STAR: Under approach bestemte Vinje seg for å ta en visuell approach. Da han måtte ta go-around glemte han å rapportere på unicom. Så jeg visste ikke om han var på base eller final. Så plutselig sa TCAS ifra. TRAFFIC: ...Clear of conflict, heldigvis. Etter landingen min spottet jeg Kristoffer, da han landet på RWY 19L: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hilsen oss i Bangkok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mange fine bilder her Paulo! Noen bilder blir det litt mye kontrast/skarphet på. Gøy med jorden rundt, og dette her virker det som du har det moro med. Bra jobbet og lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Flott raport og bilder! Ser ut som du storkoser deg ombord Hvilket addon bruker du for å få mat i FS? :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Suvarnabhumi i FSX? Eller er dette sceneryet som var laget til FS2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Dette er VTBS v1.1 lastet ned fra Thainet. Som forøvrig er FS2004, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Damn! så med håp i øynene om at dette var kommet ut for FSX nå. Forøverig ett knakende flott scenery. Men å fly bangkok i fsx er ikke morsomt når Suvarnabhumi ikke er å oppdrive noen plass. Ikke en gang default. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fine bilder.Selv har jeg startet en World tour.Startet i går fra Keflavik med 757-200.Fløy til Halifax-Boston-JFK-Charlotte,og er nå på vei til Miami. Flyr samme fly hele tiden,TF-FIJ,med 50 VIP pax.Korte legs på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Flotte bilder, Paulo! Gøy å se at dere er kommet så langt! Men må si meg enig i at du har brukt litt mye sharpen på noen av bildene, pirking, pirking... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Flotte bilder! Store fugler på store flyplasser i en stor sammenheng! Fortsatt god tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Rossow Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva med å holde bakkekontakten på bilde 4. Herr Vinjes fly står med hjulene over bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.