Gå til innhold

Forsøk på å staffe nord-Norge 12/10


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Du får ha en riktig god tur Bedin og kan vel være unnskyldt med at det er heller dårlig med ICE i nord-norge. Lurte faktisk på om jeg skulle dra avgårde på noen launghauls selv denne uka med fri fra sjøen og bil på verksted! hmmm...

 

 

Back to topic//

 

Begynner ihvertfall bli litt trafikk til Tromsø i kveld. det er nice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et par stykker i sør som godt kunne trukket seg lenger nordover, ja :)

 

Men ærlig talt. Vi vet jo at det er mange som vil fly i nord. Derfor burde det heller arrangeres noe en helg hvor folk har tid. Dere ATC'er må nesten finne ut når dere har tid, og poste datoer, så får vi se på responsen fra de andre simmerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius det kommer be patient ;) Men trenger litt hjelp til å få det til med tanke på å trekke flere dyktige kontrollere oppover til å dekke ulike tower og app posisjoner samt ctr.

Skal pønske ut noe iløpet av denne uken tenker jeg og har sett for meg hvilken helg det blir så regner med det vil bli publisert i god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syter på ingen måte og det var ikke ment som noen form for kritikk på noen måte. Jeg synes dette er et fantastisk godt initiativ og jeg fløy når de staffet Nord-Norge sist, og vil absolutt gjøre det igjen når de får tid.

 

PS: Mine flydager er på onsdager og torsdager ;) Denne onsdagen vil jeg bruke i Manchester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander: Vel da missforstod jeg deg, men når du poengterer med at man ikke må bli sur for uteblivende trafikk så er det kanskje ikke så rart! hehe...

 

Einar: Et fly-in har jeg jobbet og lekt litt med i planlegging et par dager nå. Skal mailes og sendes inn som forslag til VACCSCA så kommer det mere info når man ser ann bemanning og humøret for dette tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...