Gå til innhold

Norske Broer FSX 1.2


Anbefalte innlegg

Ble lastet opp sånn cirka midt på dagen i dag. Gi Dag tid til å få det inn, og husk at han har sikkert mer å gjøre enn å drive Flightsim.no 25 timer i døgnet. Nytt er en lokal bro, samt begge broene i Tromsø. Det var nok Pasi Jørgensen som sjokket meg i gang med å fullføre, på grunn av hans eminente photoscenery, som dere ser litt av på bildene. Skal "bumpe" denne posten når fila er klar til nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ofte sånn da, Morten?

 

Man oppsøker ikke de nærmeste ting...for de ligger jo "i nærheten" og man kan besøke det siden :grin:

 

Lå i Tromsø med KNM "Bergen" i 1986 eller 87. Jeg er den type menneske som MÅ opp i de høyste bygninger og over de største broer. Det blåste godt den dagen, og jeg gikk over brua, inspiserte Ishavskatedralen, og tok meg en tur ned til den gamle fangststasjonen (bestefar var hvalskytter, dog i fra Tønsberg og ikke Tromsø). Var en fin tur, men jeg ble kald helt inn i beinmargen. Ble senere på kvelden varmet opp av bylivet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bra Andrew, du har mye på gang for tiden!! Har alltid vært imponert over dine bruer (og MYE annet). Min hjemmebase er jo Bodø, og ingen inn eller utflyvning uten å kikke bort på Saltstraumbrua. Ja, flyr jeg blåselampe, så flyr jeg som regel UNDER brua :grin:.

Har også vandret noen ganger over Tromsøbrua, så for oss lenger nord er den viktig for Tromsø-feelingen ( alternativt å ta en Mach-øl, men da helst ikke simulert) :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flyr jeg blåselampe, så flyr jeg som regel UNDER brua grin.

Da er det sikkert godt å vite at seilingshøyden under Saltstraumbrua stemmer med real-life før du sender Starfighteren din under, for det er jo ikke så enkelt å endre kursen på en rakett kontra en F-16. Husker ikke hvordan det var med høyden på DIN bro akkurat nå :whistle: Må ellers innrømme jeg har flydd 737NG under Sotrabrua og Askøybrua. Brukte CWS :grin:

 

Mach øllet jeg helte i meg var gudskjelov ikke simulert!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden jeg har vært på dette fora. men, da jeg så disse bildene. Tenkte jeg! Hvor får jeg denne oppgaderingen? Tromsø bruene trengs ja.Den andre og, men jeg flyr visuellt så hva med det nye bru sambandet i Østfold? Vi har nye Svinesund, Sandesund v/Sarpsborg. Ja og den mest kjente Brua i Østfold,, Frdrikstad broen (østsiden + Hvaler sambandet) Er det noen som tar utfordringen??? :) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...