TOS Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det var utpå føremiddagen, 12. September eg skulle ut og fly litt forsyningar rundtom i området rundt grensa mellom Alaska og British Columbia. Turen starta på Flodd Glacier Camp etter ein solid frukost tilberedt av Darlene i kantina. Flyet for dagen er ein gamal slitar, ein DHC2 Beaver, nyleg ute ifrå verkstaden etter årleg tilsyn. Flyet vert lasta med 1060 pund last, så eg ligg på maksvekta til flyet. Ifølge Federal Aviation Regulations kan eg faktisk laste flyet 15% over maksvekta her i Alaska, men mtp stor høgde og sterk vind idag vil eg helst unngå overvekt. Så eg pumpar litt drivstoff ut av tankane mine slik at eg ligg innafor fabrikanten sine grenser. Etter lasting og sjekk av manifestet, er eg klar til oppstart. radialmaskina sviv igang kjapt etter at eg har forvarma olja eg tappa ut av maskina etter landing dagen før. Sterk vind gjer at eg er i lufta etter snaue 150 meter. Det er moderat turbulens så eg har litt å jobba med. Skyene ligg tett nedetter dalane. Eg håpar eg finn eit hold i skyene å stupe ned igjennom før eg kjem fram til neste base, Ice Camp som ligg på ca 3800 fots høgde på isbreen. Då eg nermar meg så har eg flydd forbi skyene, og det er klart og fint vêr. Så eg legg meg i ein høgresving medan eg startar nedstigninga imot flystripa. Planlegg først ei forbiflygning for å sjekke vindforhold og baneforhold før landing. Vinden kjem ganske så på tvers av stripa, så det spelar liten rolle kva veg eg kjem inn ifrå. Legg flyet i ein skarp høgresving for å komme inn imot rullebana att. 60 graders krenging og tomgang gjer at eg missar farta rimeleg kjapt. Etter landing var det å losse av 350 pund utstyr og mat til forskarane her. Hadde til og med teke med litt norske kjøttkaker til dei, slik at dei skulle ha skikkeleg søndagsmiddag. Maskina vert fyrt igang att, og eg set kursen imot Border Camp som ligg på grensa mellom USA og Canada, på ca 6900 fots høgde. Skyene ligg lågt, og sikta er dårleg. Så eg held meg nerme bakken til eg får kontakt med fjella. Fjella kjem ut av disen, og eg gir full gass for å klatre over. Men stygge vindar gjer at det ikkje går. Stallwarninga kjem på og eg vert nødt til å seinke nasen og svinge krapt til høgre for å unngå intimbesøk med moder fjell. I slike situasjonar er det greit å kjenne maskina si godt. Ho svingar tungt medan eg trekk det eg er kar for i stikka. Eg kjem ut av dritvêret att, og klatrar opp imot 7000 fot for å komme inn imot landingsstripa. Skarpt sollys gjer at eg vert meir ogm eir glad i solbrillene mine. Utan dei ser eg absolutt ingenting. Siter
TOS Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Kort finale inn imot Border Camp. greit med 75 grader flaps i slike situasjonar. Her lossar eg av 560 pund last, hovudsakleg drivstoff og støvlar. Idet eg løftar av, tek ein kastevind tak i maskina mi og sender meg i retning vindpølsa. Turen vidare imot Patterson Camp går utan problem. Eg har basen i sikte, og planlegg ei overflygning som vanleg. Men plutseleg smell det i maskina. Hosting og harking og dropp i oljetrykk og effekt gjer at eg må stoppe den før den vert heilt knust. drivstofftilførsla vert kutta og gassen dratt til tomgang. Det ser ut til at eg må glidefly inn denne gangen. I 30 knops vind og sterk turbulens. Eg vil komma så nerme stripa som mogleg før eg set igang innflygningsprosedyren min. Eg legg meg inn på ein medvindslegg og planlegg å komme inn høgt. Ein skarp venstresving inn imot finalen. Full flaps og farta er fin. Det ser ut til at eg vil overlege denne gangen også. Eg rullar inn på parkeringa og hoppar ut og tjorar fast flyet. Dei siste 150 punda med last vert lossa, medan eg tek staelittelefonen og ringjer ned til basen på Johnson Petersburg for å gi beskjed om at eg treng ein mekanikar, samt at eg får snakke med mekanikaren som tok den årlege sjekken på maskina. Skrekken er stor då eg høyrer navnet til mekanikaren. Figenschou. Broren til den berykta Cpt Figenschou har klart å få seg jobb på verkstaden der nede. Det visar seg at han ahr gløymt fleire pakningar i maskina. Berre flaks hindra at eg fekk motorhavari med full last i låg høgde. Eg gir beskjed om at eg skal sende ein pilot til Petersburg for å hente vår eigen mekanikar, og ringjer deretter Ivar Skaugstad som eg veit er i området og ber han å ta turen opp med ein Cessna 206 Stationair med reservedelar og mekanikar. Siter
PEtter blindheim Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Fine bilder og fin historie. Men burde ikke du lese til eksamen nå? :grin: Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det är få som klarar att förmedla bilderna på samma sätt som du gör Torstein! Varje gång blir man lika sugen på att ta en sväng upp i det blå! För er som inte fattar svenska: Fantastiska bilder Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 OMG! Noe av det beste jeg har sett her inne på leeeeenge Målløs... Siter
Petter Tandberg Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det er alltid en opplevelse å lese dine rapporter, Torstein! Jaggu skjer det ikke noe dramatisk i hver eneste av dem også! Og; Sånn går det med flyet når man ikke benytter seg av ordentlige mekanikere, så vil oppfordre alle til å velge oss i Juneau Air Service, framfor disse to, Ivar og Torstein... Skumle typer :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Herlig story, Torstein! Såg ut som en ganske så frisk tur det der! Siter
TOS Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Ingen er som Northair Bush Services veit du :grin: Tja er ofte dramatikk oppe i Alaska og området rundt. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Ser vinteren allerede har kommet for fullt i Alaska, noe du dokumenterer på en utmerket måte med mye dramatikk og spenning Siter
TOS Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Vinteren er her for fullt ja. 20 kuldegrader og 30-40 knops vind gir ekstra utfordringar i kvardagen Siter
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Flotte bilder og herlig story. Ser fram til å sjå kva som skjer etter at herr Figenschou har sett på maskina di Siter
TOS Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Han skal ikkje sjå på maskina meir. Er jo pga han det har blitt trøbbel! hehe Siter
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 På tide å lese vidare etter å ha lest "Figenschou".. hehe Hører rykter om at Capt. Figenschou har begynt i selskapet du jobbar i forøvrig. Sjangs for at du får med han på tur snart? Siter
TOS Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Figenschou får ikkje lov til å så mykje nerma seg flya våre. Korkje som passasjer, og aller minst som mannskap. Han står på lista over bannlyste pilotar. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Flotte bilder.Bra story.Du er ivrig etter og fly i dritværet :grin: Siter
Einar Kristiansen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Knallflott raportasje og bilder Torstein! Her får man virkeli følelsen av det ville liv i ødemarka. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2009 Premium Medlem Skrevet 14. september 2009 Woaw, FS9 holder fortsatt koken, i hvertfall når den utnyttes på denne måten. Fint scenery og spennende story. Et lite øyeblikk trodde jeg du besøkte fiskecampen til Einar i Beiarn, men siden du ikke ble skutt ned, skjønte jeg det måtte være Alaska...... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Fantastisk histore til noen flotte bilder. Woaw, FS9 holder fortsatt koken, i hvertfall når den utnyttes på denne måten. Fint scenery og spennende story. Et lite øyeblikk trodde jeg du besøkte fiskecampen til Einar i Beiarn, men siden du ikke ble skutt ned, skjønte jeg det måtte være Alaska...... Men Ernst da. Skulle det virkelig gå to år med FSX før du forsto at det er fortsatt FS9 som teller? :grin: Siter
TOS Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Hehe er jo det eg har sagt heile tida Ernst. Ingen vits i å kjøpe ny maskin for å skaffe seg FS X når ein har ein gamal slitar, og ein bra "tuna" FS9 å nytta :grin: Takkar for alle kommentarane. Litt tilleggsinfo for dei som undrar: Flyet er Aerosoft sin Beaver. Anbefalast på det varmaste. Scenery er Tongass Fjords, Misty Fjords, Glacie Bay og SIRP (Stikin Ice Research Programme). Dei to sistnemnte er freeware, og har ein fantastisk kvalitet. Så om du skal farte rundt i Alaska eller BC, må du ha desse sceneria. Det gir liv til heile regionen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Pent Torstein! Godt du holder koken der oppe! Desverre ser det ikke ut til at jeg kommer meg til Alaska før neste uke, da det er blitt noen forsinkelser på utsjekken min i Europa. Du må nok ty til vår konkurrent for å få reservedeler opp dit, du før høre om de tar utfordringen. :grin: Forøvrig har jeg vært på en slik hastetur for Torstein tidligere, en meget utfyllene rapport med bilder finner du HER: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=436126&Searchpage=2&Main=56323&Words=alaska&Search=true#Post436126 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.