Paulo Fernandes Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er jeg tilbake på fs.no Har hatt mye fri i Norge, slappet av her og vært på ferie i Portugal. Nå er jeg tilbake med nye screenshots. Her er tre fra en landing jeg gjorde i dag med Ryanair Stansted flyplass utenfor London. Bildene er også tilgjengelig i et større format (1380 px i bredde) om noen ønsker det Annen info: Jeg painter LN-NOL til PMDG 737-800 , den blir ferdig tidlig denne uken Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Og den tilbakekomsten var ikke annet enn suveren!! Kongebra bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Første bilde var ACE HIGH synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Takk for at du er tilbake og gir oss slik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dæven, det så jo så ekte ut som mulig! (Med dagens teknologi hvertfall) Veldig bra! Vil se mer sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Peeeeeeeeeeeeeent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Dette var virkelig lekkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Specs: Grafikkort: Nvidia nforce 8800 GTS Tusen takk for alle kommmentarer folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ikke mye og si.Knall som vanlig. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 "Hakeslepp" Utrolig pene bilder, første var stunning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 :o Dette var noe av det meget bedre du har levert! Nais! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Normal Paulokvalitet! En fryd for øyet! Ser du har rota litt med Eyebrowsene og redigert dem vekk.. Kjempebra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Wow, imponerende kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Holy smoke! Hva har du gjort? Hvorfor har du satt inn en terminalbygning fra FS når resten av bildet er fra virkeligheten? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.