Tom Arild Hansen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Stygg sak dette her egentlig. Bra at alle kom helskinnet fra det. Men synes faktisk det er litt merkelig at han ikke klarer å holde flyet på banen. Eller er jeg bare dum når jeg sier det? http://www.vgtv.no/?id=22844 Siter
TOS Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Kan jo vere at han maksar bremser og låser hjula, startar å skrense og missar kontrollen. Men ja. Det er jo litt pussig. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Merkelig hendelse. Det så noe skummelt ut da de startet evakueringen på venstre side mens propellen fortsatt gikk rundt... Skal ikke mye til før en passasjer treffer den... Passasjerene har tilogmed håndbaggasjen med seg Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Tenkte på det jeg også, at jeg hadde no vurdert å holde meg inne i flyet så lenge propellen snurret rundt. Du ser jo bare hvor mye energi det er i den andre propellen når den går til h******. Men de ungikk i hvertfall dog strike. Siter
TOS Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hmm om dei hadde truffet hunden... hadde dei da fått dog(g) på vindauga? :grin: Siter
Tom Strøm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 For meg ser det ut for at de punkterer på venstre hovedhjul etter at de har landet. Først ser du kraftig røyk fra hjulet og så skjener flyet til venstre. Om punkteringen skyldes hard bremsing pga. hunden eller at det bare er tilfeldigheter er ikke godt å si. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Det skal vi nok ikke se helt bort fra Torstein. Hadde det vert en jet kunne vi vel også hatt mulighet for en Hot dog. Siter
Christian Paulsen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Det skjer jo så mye rart i Indonesisk luftfart, og det er meget mulig at den hunden ødelegger en del for konsentrasjonen, men jeg syns i grunn det ser mer ut som han får problemer med å håndtere stående vann og vind, enn hund. Uansett bra det gikk bra, og at ingen ble skadet av propelldeler. Siter
Christian Paulsen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 For meg ser det ut for at de punkterer på venstre hovedhjul etter at de har landet. Jeg tenkte først røyk selv, men tror ikke det er røyk, men vann. Skru opp lyden, og se klippet uten forstyrrende kommentarer her news.bbc.co.uk/ ,så høres det mest ut som vann i mine ører i hverfall. Men jeg kan selvsagt ta feil da. Siter
Tom Strøm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ja godt mulig det er vann og ikke røyk. Uansett synes jeg det ser ut som hunden ikke har noe med det å gjøre i det hele tatt. Siter
Sindre Holberg Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg tror faktisk ikke hunden har noe å si her... Skal ikke spekulere i hva som skjedde men som sagt tror jeg ikke hunden har noen innvirkning på dette Siter
Christian Paulsen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Vi konkluderer likt Tom. Får håpe piloten i alle fall så hunden, og kan ta den med i forklaringen som en del av årsakssammenhengen... Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Kameramannen som står på sidelinja kan etter mi meining vere like forstyrrande som hunden Men det ser nok ut som ei punktering e.l. på venstrehjulet. Evakueringa var vel heller ikkje heilt etter boka nei, var vel eit par mannfolk der som tenkte meir på å redde seg og sitt... Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor har de fjernet 10 sekunder av rollouten? Tror de at vi hadde kjedet oss og ikke giddet å se ferdig klippet? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ush, her gikk vel alt som kunne gå galt, galt? Iallefall uten skade på folk å fe.. Siter
Emil Topstad Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Men når folk "gikk" av flyet så ser det for meg ut som om de tok med seg bagasjen sin.. om jeg hadde vært i en sånn situasjon så hadde jeg vel ikke tatt med meg sekken, men kommet meg ut så fort det går.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.