Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på det jeg også, at jeg hadde no vurdert å holde meg inne i flyet så lenge propellen snurret rundt. Du ser jo bare hvor mye energi det er i den andre propellen når den går til h******. Men de ungikk i hvertfall dog strike.

Skrevet

For meg ser det ut for at de punkterer på venstre hovedhjul etter at de har landet. Først ser du kraftig røyk fra hjulet og så skjener flyet til venstre. Om punkteringen skyldes hard bremsing pga. hunden eller at det bare er tilfeldigheter er ikke godt å si.

Skrevet

Det skjer jo så mye rart i Indonesisk luftfart, og det er meget mulig at den hunden ødelegger en del for konsentrasjonen, men jeg syns i grunn det ser mer ut som han får problemer med å håndtere stående vann og vind, enn hund.

Uansett bra det gikk bra, og at ingen ble skadet av propelldeler. :)

Skrevet
For meg ser det ut for at de punkterer på venstre hovedhjul etter at de har landet.

Jeg tenkte først røyk selv, men tror ikke det er røyk, men vann. Skru opp lyden, og se klippet uten forstyrrende kommentarer her news.bbc.co.uk/ ,så høres det mest ut som vann i mine ører i hverfall. Men jeg kan selvsagt ta feil da. ;)

Skrevet

Kameramannen som står på sidelinja kan etter mi meining vere like forstyrrande som hunden :/

Men det ser nok ut som ei punktering e.l. på venstrehjulet.

Evakueringa var vel heller ikkje heilt etter boka nei, var vel eit par mannfolk der som tenkte meir på å redde seg og sitt...

Skrevet

Men når folk "gikk" av flyet så ser det for meg ut som om de tok med seg bagasjen sin.. om jeg hadde vært i en sånn situasjon så hadde jeg vel ikke tatt med meg sekken, men kommet meg ut så fort det går..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...