Gunnar Seljeseth Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da er det endelig duket for C1 utsjekk for meg også. Dagen er søndag 21. juni fra klokken 20.00 til klokken 22.00 (1800z-2000z). Posisjonen er ENOS_CTR (Oslo Control). Det skal også være en C1 utsjekk i Danmark i samme tidsrom på EKDK_CTR. Folk som ønsker å melde seg på som "støtte-ATC" kan gjøre det her; http://www.vaccsca.org/forum/index.php?showtopic=25689 Da håper jeg på en god trafikkmengde og et kaldt hode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Igjen viser det seg at for oss i Norge korrosponderer det dårlig med å ha fotballinterresse litt ovenfor vatsim interresse. Ihvertfall for de som er tribunesupportere fremfor tv-supportere! Ønsker deg uansett lykke til med utsjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg fyrer opp en 737-700 WInglets jeg fra Sola eller Bergen. Uansett jeg kommer og flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skel sende over ESE filen til deg før den tid om du vil nytte ES :grin: Får håpe det er fleire som ikkje er tribunesittere så du får nok trafikk :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Da får du huske å fortelle oss hvordan det gikk med de 22 svette mannfolka som sprang etter lærkula i etterkant, Anders. Men Rugby er ærlig talt mye mer morro å se på enn fotball... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Rugby i Norge er ikke noe særlig vil jeg tro? Og når man er medlem og aktiv i en av Norges største og livligste supporterklubb går fotball og tribuneliv før hobby luftfart via skrivebordet Men jada Vi skal lage Flis av plankebyn. Både på banen og tribunen. LSK-FFK! Nesten like spennende som en ctr_utsjekk Så ser jeg frem til å ha en døgnvill atc med CTR level etter denne søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Døgnvill? Jeg? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Må si meg enig i at rugby er bedre enn fotball, enda bedre er det å spille rugby enn å se på. Skal se om jeg ikke kan skape litt forvirra nybegynner trafikk til deg også, så vær forberedt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå har jeg klart å samle 20 stykker fra Isreal som vil ankomme 19z, samt en kompis gjeng fra UK som kommer halvtimen etter.. Håper du er klar for mye traffik denne dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg regner med du mener Israel, Tom Det ser jo ut til å være en grei trafikkmengde, det der. Og dersom de fleste av dem skal til ENGM, så blir det travelt på Approach også.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 he he, skulle bare sjekke nervøsiteten din Gunnar, så ut som du har den i sjakk... Godt.. Skal forsøke å samle så mange som mulig til utsjekken din, skal lufte forslag på AVSIM og se om det passer med litt fly fra statene, Europa og England.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Det ser ut som at jeg kunne spart meg forsøket på å få en BAV gruppetur opp i anledning utsjekken... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Yes, da ligger det ute på VACCSCA sine Event-sider; http://vaccsca.org/event Sammen med litt grafisk materiale; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Og da gir jeg denne tråden en god, liten *bump*, og minner alle om at det er nå på søndag kl. 20 det skjer (1800z). Utsjekken varer i 2 timer, så det skulle være tid nok for de fleste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Og for dem som ikke ennå har fått det med seg; i dag er altså dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg bidrar med endel trafikk også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Lykke til Gunnar. Skulle gjerne bidratt med trafikk men skal ut på havet igjen i kveld/natt. Tok feil søndag da jeg først unnskyldte meg med fotballkamp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 22 svette menn som springer etter en lærkule... jaja... :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Og utsjekkene er i gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Yahoo! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer Gunnar. Vel fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer så mye, det var fortjent! Og for en morsom approach til fagernes på tampen der. Ikke ofte man har en ATR liggende et par tusen fot over seg mens man ligger på finale! Bra håndtert! Ellers håper jeg du ikke er lei av Lufttransport 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Og der kom svaret fra Danmark også, Morten bestod også. Gratulerer Morten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer ja Gunnar.Er ikke overrasket over at du bestod :cool: Bare så synd jeg ikke rakk og komme i sonen din. Var litt for opptatt og fly ICE338 BIKF-ENBR-ENZV,før jeg tok turen til osl :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer, Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer så mye Gunnar, vel fortjent etter kveldens utsjekk SK812 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 SK812, ja... Trodde ikke det var deg, Tom, for jeg trodde du kjente ICAO kodene... LTR11 kan godt komme om igjen... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer, Gunnar! MDT742 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.