Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 [video:youtube]kBqy_-qGIf4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva er dette da? Er vel neppe noe addon, men noen som "live-flyr" og tar opp lyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er som det står i teksten før filmen begynner; "Real Life Environment sounds" Det er enkelt og greit klippet inn i henhold til filmen. Mener Paulo Fernandes lagde en slik video med take-off i cabin og lyder fra ekte cabin-takeoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Men hvor kult hadde det vært å hatt dette til FS da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Basvos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Her er videoen lydene er hentet fra: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Msp3cim19vM&feature=related Kom over den helt tilfeldig faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Det var godt gjort ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 hva var det som var av lyder i filmen som ikke finnes i PMDG/Leveld? Jeg hørte ikke annet en vanlige GPWS og RA? Eller har jeg misforstått? I og med at noen sier "tenk å hatt dette til FS"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 De tenker litt mere på miljøet. Lydene blir veldig anderledes når de er spolt sammen fra en ekte flight. I FS blir lydene satt sammen etter hva de skal etterligne. I real life er jo alle lydene forskjellige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 er det forøvrig vanlig å sette på landing lights på 1 mils finale, jeg trodde de skulle på fra FL 100? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 landing lights er vel 4 delte i cockpit, 2 outboard og 2 inboard. de settes vel normalt på når de får landing clearance men tror kanskje 2 av dem settes på ved 10000 ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er det forøvrig vanlig å sette på landing lights på 1 mils finale' date=' jeg trodde de skulle på fra FL 100? [/quote'] Det er det vel ingen som gjør lenger, om det i det hele tatt har vært prakis? Jeg vet at Rwy Turn-off lights skal skrus på under FL100 på 737. Men Landing-lights pleier å bli skrudd på finale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som vet hvilken programvare han har brukt til å filme med? Likte måten kameraet ble presset framover når man bremset ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg hadde forventet å høre noen screaming sounds når han svinget av rullebanen der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ivar: Det er vel bare en setting i FS/X som heter G-Effects. Har det samme på min sim, men dette ser også ut som et håndholdt kamera som er litt ute å vifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Angående landing lights, det er som mye av prosedyrene i fly, det er forskjellig fra crew til crew. Men sånn relativt normalt sett er det turnoff-lights på FL100, Inboard fra FL100 og litt lavere, og Outboard på final Endre: I tillegg skrur man jo ofte lys av i tette skyer, kraftig nedbør og tåke, etter forholdene. Om du lyser opp skyene forran flyet kan du fort få enda værre sikt enn uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.