Gå til innhold

Antonov flyvende lavt over Lutvann!


Marius Kaniewski

Anbefalte innlegg

Hvilken type Antonov da? Var det den 124 som blir brukt til å frakte utstyr til det Norske feltsykehuset i Tcad kansje?

Ellers så jeg ett merkelig fly over Lørenskog ved haløv ni-ti tida i dag. Merkelig fasons med noen beholdere ytterst på vinga. Langt og slangt fly som ikke jeg har sett før hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner det her istedet for å starte ny post jeg. Kom et F-16 lavt over Oslo på lørdag morgen og et mandag morgen. Er det noen øvelser i nærheten eller lignende som er grunnen?

 

Regner med at det var F-16 ihvertfall, da jeg sleit litt med å se klart der jeg våknet og spratt ut av vinduet med hodet =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det har vært vår-service på F16 denne uken :grin:

 

F16 har tatt av fra Kjeller daglig denne uken, så det kan være noen av de du har sett.

 

Var nede der i dag når en dro tilbake til bodø. Den lille klyngen som stilte opp for å beundre hærligheten fikk en liten "takk for oppmøtet" lowpass med roll. Deilig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...