Gå til innhold

RealAir Vannvittig Bra Duke

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Så er den endelig her REAL AIR DUKE

Skaperne av den legendariske RealAir Spitfire har tatt steget over fra toppkvalitets warbird til toppkvalitets to-motors forretningsfly. Valget falt på den særdeles karismatiske Beechcraft Duke B60, et fly som kan frambringe erotiske fantasier for selv den mest utbrente langdistansepiloten.

Skal ikke gå for mye inn på flyets historikk, det kan man lese i "flight manual". De første flyturene bekrefter RealAir sin posisjon som leverandør av de beste modellene i sin klasse, og denne Duke`n bør friste alle som er interessert i FS, enten man flyr store busser eller gloheite jagerfly. Flyet er meget kompleks så det krever sitt av PCen, men ikke verre enn at den gir en utrolig fin realismefølelse. Her kan man fly på bare en motor, og nåde den som glemmer å sette ut hjulene :whistle: .

Og LYDKVALITETEN er som i A2A Accusim, den bare MÅ OPPLEVES, så her nytter det ikke med små plastikkhøytalere!!!

du1.jpg

du2.jpg

du3.jpg

du4.jpg

du5.jpg

du6.jpg

du7.jpg

du8.jpg

du9.jpg

GOD TUR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Men jeg får blåse støv av FPS sugeren FSX og teste denna.. så jo bare utrolig flott ut

......?? merker ikke noe sug i FPS. Etter Acceleration har FSX ligget rundt 30 nesten uansett hvor jeg flyr. Har ikke hatt hakking eller lugging på det jeg kan huske.

Dessuten kan ikke så komplekse fly simuleres i FS9, realisme og flyfølelsen med denne Duke`n er av en annen verden. Lydkvaliteten er også viktig for troverdigheten av en modell, og her er det bare å skru opp volumet, så kommer du snart til å famle etter setebeltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Takkåtakk folkens.

Men at den er for kompleks for FS9?Hva er kompleks med denne da?GPS?

Ert ert :grin: . Det er nok mest i måten grafikken er bygd opp, og så er flightmodellen mye mer nøyaktig enn FS9 klarer å regne ut. For ikke å snakke om måten FSX behandler lyden på.

Jeg blir direkte målløs!! Håper det kommer noe lignende til X-plane, eller i beste fall, at Real Air lager snasne saker til X-plane etterhvert.

He he, du skal se at du kommer tilbake til FSX og at jeg går over til X-plane :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa aldri at denne drar FPS, for jeg har ikke prøvd den enda ;) Men jeg har både FSX og FS9 installert, og flyr 96% av tida mi i FS9 for der flyter alt utrolig jevnt og strutterfritt :) FSX opplever jeg hakker mer til tider. Men RealAir sine produkter er utrolige fordi de har så vannvittig detaljerte modeller som IKKE trekker FPS særlig ned.

Men jeg skal sette meg ned og forske litt på FSX og finne en løsning som gjør det godt overkommelig :)

Jeg har jo ikke den mest ræva pc'n heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ernst.

Du klarte og friste meg såpass at jeg ble helt nødt til å kjøpe denne. Sitter og flyr den nå, og jeg må bare si:

Når du sier at noe er bra, så er det virkelig det.

Dette er den desidert råeste prop maksina jeg har prøvd.

Kollosalt. Den har jo så godt som alt. Er i skrivende stund like før jeg skal begynne decent mot ENTO etter en fin tur fra ENBN. Får håpe jeg får justert kabintrykket riktig på nedturen fra FL 240.

Takker så mye for tipset, denne maskina kommer jeg til å ha mange fine stunder med.

Til dere andre som ikke har den enda. Løp og kjøp. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Artig at du ble fristet av denne godbiten Øyvind :D , jeg er meget trygg på at det blir en positiv erfaring !! Leste nettopp i AVSIM-forumet at flyvere med real erfaring med Duke var imponert over den særdeles nøyaktige flightmodellen. Det var til og med en real Duke-pilot som var begynt å trene prosedyrer med denne modellen.

Men at den er for kompleks for FS9?Hva er kompleks med denne da?

Leste også i et annet forum at mer en [color:#FF0000]70 prosent[/color] av modellen IKKE lar seg gjenskape i FS9. Av samme grunn har både RealAir, A2A og Aerosoft forlatt FS9, og konsentrerer seg kun om FSX framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...