Tore Urvik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Scandinavian Virtual Area Control Center (VACCSCA) would like to welcome pilots to put our controller Tore Urvik to a test for him to earn his C1-rating. The Controller Practical Test will take place on the 5th of April between 18:00 and 20:00z. Will this be one of the nice CAVOK, freezing winter nights, or the last winter snowstorm? Come and see for your self – it’s Norway, so nobody can predict the weather. For more information about the event, check out our website http://www.vaccsca.org/event . Boarding completed, arm doors, cross check and report! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan desverre ikke fly denne dagen, siden jeg er på jobb, men vil oppfordre alle som har mulighet til og støtte opp om utsjekken til Tore, slik at vi kan få en ny C1 her i Norge. Lykke til Tore:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Heisann! Det har kommet meg for øret at det ikke er alle ATC'er som fast er innom VACCSCAs forum. Ville bare nevne at det er fortsatt ledige posisjoner som ATC om noen skulle være interessert! Sjekk ut detaljene her; VACCSCA Event-forum Ellers er det jo bare å ønske piloter også hjertelig velkommen, enten på tur til eller fra Oslo :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har ingen foreløpige planer den dagen så kan sikkert ta ENVA_TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 vill bare ønske deg Lykke Til Tore:) så stoler vi på at du klarer å takkle såppas med tfc som er på tur inbound nå Lykke Til å kos deg.. Mvh: Espen S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva skjedde? Problemer? Fra ENGM tower og rett til Unicom kl. 19:30z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg må si at jeg har bange anelser for søndager framover i primetime på Vatsim.I det siste halvåret har det direkte vært mye kluss med serverne. Blir bare rot og tull.. Folk som fly lite og bare på søndager får ett uheldig møte med Vatsim da. Takk og lov at jeg er en tulling som fly ALT FOR MYE HVER DAG. :grin: Fikk bare såvidt Snakke med Oslo får det ble en re routing til Molde,før jeg satte kursen nedover mot Oslo. Nok om det.Håper du bestod da Tore(Regner med det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og Tore passerte. Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulere så meget Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulerer så mye, Tore! Vel fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulerer! Fikk iallefall full atc-dekning på den første turen fra EKCH - ENGM. Nå på vei til Paris men Servinfo viser kun en del av flyene som er online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Så ut til å være noe servertrøbbel etterhvert, men merka ingenting på scopet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulerer så meget Tore! Du hadde hvertfall nok med trafikk, da jeg sjekket VRC statsene hadde jeg sett 70 fly! på ground. Vel fortjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Se se, da ble det ennå en C1! Satser på å se litt mer CTR pålogget fremover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulerer! Det må ha vært en del surr, jeg sjekket om Oslo området var bemannet (yes), dro fra CPH sånn rundt 18:00, og da var det plutselig bare Sweden som var på. Så dukket OSL TWR og GND opp, før jeg ble plinget av OSL App og bedt om å ta kontakt. Da var klokka 18:30 eller deromkring. Oslo Control var fraværende. Resten av turen gikk OK, men forbausende lite trafikk på det tidspunktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg brukte vel nesten 1 time fra ENVA - ENGM Var mye trafikk på en gang ja! Gratulerer Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var jo litt å henge fingra i dag, dette var gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 gratulerer så mye! Kjekt å få en av de bedre atcene opp som kontroller Håper du fortsatt vil vise deg bra aktiv som tidligere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Wow! Kule bilder. Ser meg selv som SAS462 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takk for gode ord alle sammen :-) Takk også for at dere stillte opp som piloter, ATC og eksaminatorer for utsjekken min. Uten alle dere hadde det ikke vært noen utsjekk! Beklager til alle de som måtte holde seg i lufta lenger enn nødvendig. Dette kan vi sikkert bortforklare på mange teite måter - men en liten "lokal overload" i hodet mitt er nok nøkkelsvaret uansett (selvom jeg vil tilskrive litt av skylden på voice-problemer som jeg vet flere enn meg erfarte ) Men, igjen, takk alle - og ikke minst - vi sees online på VATSIM :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og husk å forandre signaturen din på forumet nå Det står S3 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Takk for tipset Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.