Tommy Bernes Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Heisann alle sammen! I forbindelse med en stil på skolen her forleden dag om the Pirate Bay og den pågående rettsaken mot de. Ble eg litt inspirert til å lage en moderne piratskute, type moroprosjekt da det var latt å få tak i en paintkit til PMDG 737.. Ut av det ble det en rask liten pirat paint, en utenom det vanlige :grin: Ikke skyte meg for painten, men legg gjerne igjen en kommentar Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Haha, kreativt og flott innslag Tommy! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Flott paint! Er det noen muligheter for å få den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Hehe, motsatt respons av hva eg hadde ventet :grin: Dersom dere vil ha painten så er det bare å gi meg mailadresse så kan eg sende over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 hadde vært greit å få se painten fra litt fler vinkler og mer detaljerte bilder når du først har laget en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Den er grei.. her er flere! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 nå kan jeg svare fin paint dette. likte den, eneste jeg kanskje ville sett annerledes er at du gjorde noe annerledes på winglets. men bra jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sinnsykt tøff paint! Den var skikkelig kul, og ikke minst bra laget! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Veldig stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Uvanlig er vel et passende ord? Ellers har jeg sansen for sammenhengen mellom et skoleprosjekt og produksjon av repaints til FS. :grin: Får jeg komme med et forslag til reg? SE-TPB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Hehe. takker.. Skal se nærmere på regen når eg kommer hjem fra skolen. har ikke painten på denne pc'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Denne MÅ du få ut på avsim. Kommer til å bli kjempepopulær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Konge sier jeg bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Har nå endret Registrering til SE-TPB og endret utseende på denne. Fortell meg hva dere synes Ligger til et nattbilde etter at haletexturen er "nattsertefisert" :grin: Btw, sitter og har mye tid til overs her. er det noen som veit om noe annet uvanlig å painte. som ikke er så hakkande komplisert? Til PMDG Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Forslag til paint: SAS LN-BRM Wilco B737-500. Fin paint btw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Forslag til paint: SAS LN-BRM Wilco B737-500. Fin paint btw! Hehe Takk, Men sas er da ikke akkuratt Uvanlig da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hehhe neida, det er bare det at jeg har sittet i kapteinsetet på det flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fantastisk paint:D Hvorfor ikke painte en 737-700 WL med AVINOR ikoner på og forskjellige flyplass navn. eks. SVG-HAU-OSL-TRF-RYG-KRU osv:D Eller et OSL fly. 7 eleven fly:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Morsom paint det der :grin: Hvorfår ikke painte et fs.no fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfår ikke painte et fs.no fly? Ingen dum ide! Og likte Aleks sin ide også, syns noen burde gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva med ett fly fra RBK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, Huff! :grin: En Brann supporter lager ikke sånt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette flyselskapet er vel de eneste i verden som tilbyr gratis reise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, nei. Selskapet forteller en bare hvor man kan finne gratis flybilletter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva med ett fly fra RBK? Nei' date=' Huff! :grin: En Brann supporter lager ikke sånt :grin: [/quote'] Joda. Det er bare snakk om å ville det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Nope, skjer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lag en med Brann SK da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva med ett fly fra RBK? Noen andre som tar jobben? Skal være en miks av Norwegian og RBK....noe ala ACTA, bare med RBK.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dersom noen kunne fortalt meg hvordan man painter et fly skulle jeg gjerne laget en RBK-paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Blank template som du finner på PMDG sin hjemme side. Photoshop Cs3 som eg har brukt i allefall.. og DXTBmd som er gratis. Denne benytter du til å lagre filene i Extended 32bit 888-8 format, noe sånt. Så er det bare prøve og feile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.