Gå til innhold

[VATSIM] Oslo-Gardermoen Fly-in 15th of March

Anbefalte innlegg

Skrevet

090315_engm_600.jpg

Scandinavian Virtual Area Control Center (VACCSCA) would like to welcome pilots to put our controller Tore Urvik to a test for him to earn his C1-rating. The Controller Practical Test will take place on the 15th of March between 19:00 and 21:00z. Will this be one of the nice CAVOK, freezing winter nights, or the last winter snowstorm? Come and see for your self - it's Norway, so nobody can predict the weather. For more information about the event, check out our website www.vaccsca.org/event.

Boarding completed, arm doors, cross check and report!

Skrevet

Hmm... Oppdaget nettop at du har nøyaktig samme tidspunkt som RBK-VIF.. :(

Den kampen skal jeg se, så jeg kan derfor ikke ta Værnes i det tidsrommet :(

Men for å hjelpe litt, så vil jeg prøve å sitte TRD twr fra 18-19

beklager!

Skrevet
Oki' date=' mulig jeg tar turen fra enva da, vær forbredt på litt rot:-) håper det ikke plåser for ille, har problemer med at rudder har veldig begrenset utslag over 80 knop, noen som kjenner til dette problemet her? 737PIC [/quote']

Tror dette har med at Yaw Damper er på, prøv å skru den av og se hva som skjer.

Skrevet

Uahh! :tired:

Skulle logge på som ENVA_TWR nå, og gjett hva?

Alt funker, bortsett fra at VRC ikke finner servere!

Prøver precahed, men da får jeg bare disconnected!

Kan det ha noe med angrepet på serverne?

Hvis noen har forslag til hjelp så bare hyl ut!

Skrevet

Eksaminator har i kveld kansellert CPT'en, grunnet VATSIM-serverproblemer.

Beklager dette, og takker alle som hadde til hensikt å stille opp / som sikkert stiller opp likevel fordi de ikke har fått denne beskjeden tidsnok.

Skrevet

Vel, jeg skjønner ikke at dere lager ett problem av at VRC ikke får server liste. Er jo bare å skrive inn IPen på serveren dere vil bruke. Kan nevne at Europe-C2 og Europe-CE fungerer utmerket. Europe-CW er tydeligvis helt nede, samme med UK-1.

IP til Europe C2: 88.198.19.202

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...