Tore Urvik Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Scandinavian Virtual Area Control Center (VACCSCA) would like to welcome pilots to put our controller Tore Urvik to a test for him to earn his C1-rating. The Controller Practical Test will take place on the 15th of March between 19:00 and 21:00z. Will this be one of the nice CAVOK, freezing winter nights, or the last winter snowstorm? Come and see for your self - it's Norway, so nobody can predict the weather. For more information about the event, check out our website www.vaccsca.org/event. Boarding completed, arm doors, cross check and report! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Som jeg sa på Vaccsca forumet, jeg tar ENVA_TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg kommer og flyr jeg! Lykke til Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bumper denne jeg! Tore trenger masse fly imorgen for å bestå CPTen sin, så kom og fly og la Tore svette litt for ratingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 he he prøve og få min vanlige tur fra EDDF-ENGM med min 747;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Litt sent å si, men dersom trafikkmengden blir noe i nærheten av det vi håper på, så er det ønskelig med Director på Gardemoen... Hilsen ENGM_APP :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vil ønske deg lykke til med utsjekk Tore! Skulle gjerne stilt opp på ENTO_TWR men er desverre på sjøen i morgen! Regner med å lese du har kommet deg igjennom når jeg er tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skulle gjerne tatt Director eller en av de andre posisjonene, men jeg har dessverre allerede lagt planer for kvelden. Uansett lykke til Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Stavanger Control er booket, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lykke til Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lykke til! Kommer nok opp og plager deg litt med F-16 tenker jeg- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hmm... Oppdaget nettop at du har nøyaktig samme tidspunkt som RBK-VIF.. Den kampen skal jeg se, så jeg kan derfor ikke ta Værnes i det tidsrommet Men for å hjelpe litt, så vil jeg prøve å sitte TRD twr fra 18-19 beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Govasli Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 kan en som er smule rusten hive seg med?.-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Alle kan hive seg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Govasli Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Oki, mulig jeg tar turen fra enva da, vær forbredt på litt rot:-) håper det ikke plåser for ille, har problemer med at rudder har veldig begrenset utslag over 80 knop, noen som kjenner til dette problemet her? 737PIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Beklager,men jeg må på Rosenborg kamp i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Basvos Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Oki' date=' mulig jeg tar turen fra enva da, vær forbredt på litt rot:-) håper det ikke plåser for ille, har problemer med at rudder har veldig begrenset utslag over 80 knop, noen som kjenner til dette problemet her? 737PIC [/quote'] Tror dette har med at Yaw Damper er på, prøv å skru den av og se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Govasli Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det har jeg prøvd, uten at det ble noe bedre, er bare på det flyet det er et problem, får vel prøve å installere det på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Uahh! :tired: Skulle logge på som ENVA_TWR nå, og gjett hva? Alt funker, bortsett fra at VRC ikke finner servere! Prøver precahed, men da får jeg bare disconnected! Kan det ha noe med angrepet på serverne? Hvis noen har forslag til hjelp så bare hyl ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Eksaminator har i kveld kansellert CPT'en, grunnet VATSIM-serverproblemer. Beklager dette, og takker alle som hadde til hensikt å stille opp / som sikkert stiller opp likevel fordi de ikke har fått denne beskjeden tidsnok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hmm... Får du til å logge på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Satt i 2 timer nesten her nå uten noen som helst form for server problemer.. Eneste som har trøbbel er Europa servernen E2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, jeg får logget på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hmm.. Får ikke logget på for å fly heller :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 prøv en annen server... det er mange å velge mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ser dårlig ut for ENVA, hverken jeg eller Anders får kobla oss på. Ellers vil jeg beklage til Gunnar Seljeset at jeg plutselig forsvant, fikk bluescreen i det jeg passerte SOVIR :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vel, jeg skjønner ikke at dere lager ett problem av at VRC ikke får server liste. Er jo bare å skrive inn IPen på serveren dere vil bruke. Kan nevne at Europe-C2 og Europe-CE fungerer utmerket. Europe-CW er tydeligvis helt nede, samme med UK-1. IP til Europe C2: 88.198.19.202 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Neivel PK... Men for oss som ikke visste det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da har iallfall både Werner og jeg kommet oss inn på Værnes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Og da var jeg og Anders borte igjen etter voice issues. Vi skal prøve på nytt i morgen dersom serverne er mer stabile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.