Joakim Hagen Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hjelp - Vi flyr! skal gå på tv2 klokken 00:40! Anbefalt å skru på tv'n da! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Takk for den! Hva går det programmet ut på da? Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 En spillefilm fra 80tallet Matforgiftet fly, det noen må lande flyet.. Siter
TOS Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Er jo eigentleg det filmen er laga for. Rein komedie utan samanheng med røynda på nokon måte. Eg tykkjer forøvrig filmen er hysterisk morosam :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hakke sett den på lenge,haha. Fortsatt like moro hver gang! :grin: Siter
A L Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Humor skal være humor, det der var ikke gøy engang Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Autopiloten var ganske artig da! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Humor skal være humor, det der var ikke gøy engang ... så da er det DIN type humor som er den riktige da? Vi andre har feil humor? Siter
A L Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Politiskolen er jo geniale! Ellers så er jeg veldig glad i American Pie og disse "undomskomediene" Jeg likte bare ikke den filmen, syns de ble for tullete Smaken er som baken :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Roger roger, we get clearance clarence! Vector victor! Haha, herlig film. Like artig hver gang. Og hva skal man si? Dagens ungdom? Både Airplane(som den egentlig heter) og Airplane: The Sequel er nesten like artige. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 He he, både denne og oppfølgeren "Hjelp vi flyr 2!" er jo klassikere - rett og slett herlig humor.. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Stiller meg i den gruppa jeg også, elsker disse filmene, like artige hver gang Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg slo akkurat på tven, og det første jeg ser er et eksteriørt bilde av en firemotors jet-sak, med propellfly-lyd!!! Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Den filmen er så utrolig fet. Jeg ligger på gulvet etter ti minutter med den filmen på. Synest ikke aiplane 2 er noe kul, men den første er snadder. Så den faktisk på lørdagskvelden da jeg kom hjem fra byn :-) Siter
Odd Arne Kjørstad Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 "Hjelp vi flyr 1" burde være pensum i utdannelsen til alle som skal jobbe innen luftfart! Siter
Ole Martin Ødegård Wangen1515525569 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Har DVD'en i hylla og ser den støtt.Denne og Hot Shots 1 er fjotthumorens "over the top"! Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Har DVD'en i hylla og ser den støtt.Denne og Hot Shots 1 er fjotthumorens "over the top"! di 2 filma er nesten en selvfølge og ha i hylla. toppen av toppen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.