Tom Knudsen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Seriøst!!! Dette er vel hakket galt http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=558155 Filmen kan sees her http://www.tmz.com/2009/02/05/pilots-xxx-flight-the-blow-by-blow/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Må jo holde i stikka!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Forkastelig... Han burde miste sertifikatet sitt for livet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tidlegare lagt ut på Flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tidlegare lagt ut på Flightsim.no Er vel heller omvendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ahaaa hehe... berre eg som ikkje såg denne tråden før no då :grin: Slikt skjer på ein laurdag.... tralalala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vel jeg synes ikke dette var så galt jeg da så lenge piloten følger alle regler og ikke flyr på en måte som hindrer eller fører til noen som helst fare for seg selv eller andre.....Dette er nok ikke første gang en pilot har sex i lufta. Men litt morro at de begynner med en liten sladd når copilot tar tak i reservestikka, sa må de øke sladdehøyden betraktelig etter at copilot blåser bort noe støv som tydeligvis hadde satt seg der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Vel jeg synes ikke dette var så galt jeg da så lenge piloten følger alle regler og ikke flyr på en måte som hindrer eller fører til noen som helst fare for seg selv eller andre..... Håper ikke du kjører bil og leser avisa samtidig? PS.. Med den dama i cockpit med de handlingene så tror jeg neppe den piloten tenkte flyregler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe, jeg vil ikke si det er forsvarlig å fly rundt med buksa nede på knærne og et kvinnehode mellom bena når man farter rundt med helikopter. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Enig Ivar, best å heller konse seg på selv å holde godt tak rundt stikka da. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er forvirra, hvilken stikke skal man holde i? Og hvilken skal man ikke holde i? Kanskje best å ikke svare på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Chopper pilots do it with their cyclic. And their collective. And their... Tror ikke en stikke fra eller til gjør så mye for en som er vant til å multitaske. De er vant til at det baller på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det beste er jo kommentaren til Puma: Thats fast! hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.