Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva om det blåser litt fra høyre Clamer? :grin: Korrekt observert Ivar Metar fra loggboka som jeg alltid fører på mine turer: LEMG 312400Z 32006KT 7000 FEW020 Q1022 NOSTIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det ble en kort til fra ENGM - ENCN Ett bilde fra final runway 22 på ENCN Godt nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Selv om det blåser litt fra høyre skal det da være mulig å treffe centerline, Ivar? Selv avsluttet jeg året med en tur ENZV-ENBR-ENZV i PA28-181 (real). Avsluttet med ILS (vfr) til bane 18 på Sola. Artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Tenkte på røyken jeg Thomas.. Men det forstod du tydligvis ikke.. :grin: Hørtes ut som en flott tur, blir nok en tur på meg med Cessnaen fra Notodden iløpet av neste uke. Er i dette øyeblikk på vei til Bodø fra Værnes i en Braathens 737, mulig dette blir siste tur for året. Dog, jeg har tenkt å prøve meg på en liten navigasjonstur med SAAB Safari før middag må klargjøres. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Selv er jeg nettopp landet på Kjevik etter turen fra Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Min siste tur ble mellom Vigra og Oslo, med ATC hele veien. Flotte greier! Nå har allerede et mildt inntak av alkohol begynt, og jeg tror det er best å skru av datamaskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har ikke flydd FS på noen uker, men jeg hadde en ekte flytur idag. Håper den blir godkjent I anledning nyttårsfeiringen var vi en gjeng som bestemte oss for å prøve på å feste stjerneskudd til vingene. Det fikk vi til! Ti stjerneskudd, fem på hver vinge. Var ganske kult å fly med, selv om det bare varte en 5min! :grin: Kvaliteteten på bildet er dårlig, da det bare er et bilde fra en film... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er på final i Nederland jeg nå EHAM. Blir vel ikke den siste turen da. Kommer fra ESSA. (ikke på ekte) ^^ Meget tåkete, men får se om det blir centerline på meg så får jeg noe å skryte om Godkjent? Fyfaen, det er fint default scenery der nede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Like før avgang fra Værnes i retning Bodø, her på de-ice plattformen. Takk for ett godt flyår i 2008, håper at 2009 skal bli ENNÅ bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 min siste fullførte tur var Gibraltar-Gardermoen. prøvde å komme meg fra ENGM til EGSS i går men fikk crashtodesktop like etter dansk kontrollsone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Årets siste tur ble Guernsey - Flesland med Beechcraft1900D. 17 passasjerer som skulle feire Nyttår hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Årets siste tur gikk fra Oslo til Bergen og tilbake Godt nyttår til alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Og hvor går årets første flytur for DEG? =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dessverre har det blitt en pause i simuleringen, grunnet mye på agendaen, men kan da opplyse at den siste turen ble tatt i MD-82 fra ENBO til ENGM for to uker siden. Jeg savner FS en hel del nå, så jeg regner med at i morgen (torsdag), når jeg har fri grunnet en del i innstillinger av bussruter, så blir det et gledelig gjensyn med Dash 8 for min del. Håper det blir meteorologiske utfordringer langs Finnmarkskysten. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Her gikk siste turen mellom Oslo og Bergen, tur nummer to med mikrofon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 SK4111 Fra Bodø til Oslo Klappsete med en stolt vampirepilot i L/P setet Flott tur, med vær så det holdt i Bodø, og fin tåke i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Min siste tur ble 18 min Vfr fra og til ENSN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Polden Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Min siste tur ble fra ELLX til EBBR med en ERJ-145 (LX-LGV) fra Luxair Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Den gikk fra Anchorage til Petropavlovsk-Kamchatsky med en 737-800W. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, tøft med de stjerneskuddene på flyvingen, Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.