Andreas R.Pettersen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 er det en ting jeg elesker med FS så er det turboprop. og lurer litt på hva er dere personlige favoritt i fs? personlig må jeg si at jeg er stor fann av Dash 8'n til dreamwings. grunnen til at jeg spør er at jeg er litt smålei av og fly DHC8 og vil gjerne ha forslag til andre gode turboprops. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gode gamle dash7,og for ikke å glemme gamle twinnottern(dhc6) Fortsatt God Jul foresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 I FS9 syns jeg Aeroworx King Air B200 var den definitivt beste, og den jeg har brukt mest tid på. Nå når jeg flyr X-plane er det nok så langt (både fordi den er ny og spennende, og fordi den er i så forbanna bra kvalitet) Mitsubishi MU-2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 fant MU2'n på PAD(premier aircraft design) sin hjemme side. ikke like bra kvalitet som den til X-Plane. men gud what a thrill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Piper Cheyenne IIXL, uslåelig vakker og fantastisk flymaskin! http://www.airliners.net/photo/Uniminas/Piper-PA-31T2-620-Cheyenne/1451721/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 PMDG`s Beechcraft 1900 C & D må nok være min favoritt. Helt grei kapasitet og godt å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I FS9 som jeg oftest bruker, går det mye i Saab 340. De gangene jeg starter opp FSX er Aerosoft sin Twin Otter en klar favoritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Flight 1 ATR 72, fulgt av Dreamwings F50! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg liker best å fly F50(virtulacol og dreamwings) og Beech King Air 350, når jeg ikke flyr Cessna 208 eller 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Flight1 ATR72-500 etterfulgt av Aeroworx Super King Air B200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet hvor f50 selges? Har *****g lyst på den Skjønt fly!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Takker for alle forslag, og da var Flight 1 sin ATR bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper Martinsen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fokker 50 helt klart. Aldri prövd den i FS, men skjönner jo at det må pröves. I virkeligheten er det en flygers dröm, selv om damen begynner å dra litt på årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein _ Nilssen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Black shark. der har man turbo prob,er s[ det holder. Neida er enig med Fokker 50 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet hvor f50 selges? Har *****g lyst på den Skjønt fly!! Jeg vet ikke hva andre har opplevd' date=' men min virtualcol f50 funker ikke what so f'cking ever, med enginecut på throttleup og hele pakka. Sats på freeware, Dreamwings har laget en skamfin modell, da er det bare å prøve å få dette panelet til å funke mot FS9, noe jeg ikke har fått til uten stadige ctd enda. F50 er en vanskelig oppgave å få til i sim . Synd, den er en fin traver, og det hadde vært greit å ha en fungerende modell av flyet som utgjør 50% av luftfarten som finnes her i byen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Takker for alle forslag' date=' og da var Flight 1 sin ATR bestilt [/quote'] Beste valget du kunne gjort. ATR'n er kanskje det beste flyet laget til FS ever. Sier jeg som ikke liker småfly engang. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå har jo Virtualcol kommet med en helt ny fokker 50 V2, og vis du har V1 kan du laste ned denne gratis. http://secure.simmarket.com/virtualcol-fokker-50-v2.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.