Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Niks, men du er inne på noe sa jeg Er Air Norway dansk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Sun Air!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Air Greenland? Eller NORTH FLYING? Sun Air of Scandinavia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Atlantic Airways! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Atlantic Airways! :grin: Atlantic ble grunnlagt i 1987;) Var litt vrien denne oppgaven:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er 99 % sikker på at det er North flying da de ble opprettet i 1963 og samarbeider med Air Norway:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, var derfor jeg satte inn North Flying i posten min. Jeg vedder nesten penger på at det er riktig svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 North Flying A/S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 North Flying er korrrekt, men er usikker hvem som skal få poenget.. Vi får se senere. Jeg er et selskap med hovedkvarter i Spania. Jeg har 52 A320. Hvem er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Iberia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Iberia Airlines Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dumme Even:D Jeg var SÅÅÅ Sikker på at jeg skulle få dette poenget da jeg så den nye posten 28 sekunder etter at den var postet. Måtte bare nørde wikipedia for og se om det var spanair eller iberia:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Poeng til Even! Ny nøtt i annmarsj straks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 North Flying er korrrekt' date=' men er usikker hvem som skal få poenget.. Vi får se senere. Jeg er et selskap med hovedkvarter i Spania. Jeg har 52 A320. Hvem er jeg? [/quote'] Hæ? Jeg svarte da North flying først, skjønner ikke hvorfor du skal se senere hvem som får poeng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har en Dash 8 Q400F. Hvem er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 West Air Europe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Langt ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 North Flying er korrrekt' date=' men er usikker hvem som skal få poenget.. Vi får se senere. Jeg er et selskap med hovedkvarter i Spania. Jeg har 52 A320. Hvem er jeg? [/quote'] Hæ? Jeg svarte da North flying først, skjønner ikke hvorfor du skal se senere hvem som får poeng? Joda, men du tok forbehold med 3 forslag.. Ny nøtt: Jeg har en rullebane som ligger i to kommuner. Jeg ligger 25 moh. Navnet på meg har vært diskutert en stund nå. Hvor er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Evenes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror petter har rett ja, etter det som står på wikipedia:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jøss! Riktig! Neste nøtt: Jeg har en ca 2000m lang rullebane. Jeg ligger 10moh. Jeg har blandt annet ruter til Riga og København. Hvor er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vilt forslag ! Rygge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vigra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjevik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Vigra er korrekt! Poeng til Christopher! Jeg er et nasjonalt flyselskap. Jeg har seks fly og er en del av eurobonusprogrammet. Hvem er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Estonian Air? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Korrekt! Ny: Jeg er et av landets største lastefly-flyplasser. Jeg har også noen ruter og charterruter. Jeg trafikeres også av et av de forrige svarene. Jeg har også en 3100m lang rullebane. Hvor er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Brest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Nope.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bardufoss? Andøya? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.