Gå til innhold

En magisk opplevelse!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Grand Canyon Freeware.

Ikke siden Alaska Cinematic har jeg opplevd noe liknende. Men DETTE er mye bedre. I tillegg får vi flyplassen KGCN med på lasset, og det er jo et greit sted å leie seg en passelig flymaskin for litt sightseeing. Husk dette landskapet ligger høyt over havet, og det er dramatisk dype elvedaler, så det nytter ikke å fly hva som helst. - Var spent på hva landskapet hadde å by på, og det var nesten en sjokkartet opplevelse. Fantastisk 3-dimensjonal virkning og knivskarpt scenery med troverdige farger og lysvirkning. Her fikk jeg virkelig følelsen av å fly i et ekte og storslått landskap, og en tur nedover i de dypeste kløftene var rett og slett nifst. Og frames.....? Flyvningen var silkemyk og helt uten stottring, noe som viser de mange mulighetene som stadig flere har klart å utnytte i FSX.

 

gr1-1.jpg

gr2-1.jpg

gr3-1.jpg

gr4-1.jpg

gr5-1.jpg

gr6-1.jpg

gr7-1.jpg

gr8-1.jpg

gr9-1.jpg

gr10-1.jpg

 

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åh tykje takk, det var hyggelig at dåkker stakk innom :D

 

Stian, det må være en mannsalder siden jeg sluttet å se meg i speilet.......... :grin: det fører aldri no godt med seg.

 

Syke dæven tykje meg.. Dette vasr utrolig flott ernst

 

...... :grin: slike reaksjoner setter vi pris på, det er med på å opprettholde liv i et utdøende forum...... :grin: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tykje takk' date=' det var hyggelig at dåkker stakk innom :D

 

Stian, det må være en mannsalder siden jeg sluttet å se meg i speilet.......... :grin: det fører aldri no godt med seg.

 

Syke dæven tykje meg.. Dette vasr utrolig flott ernst

 

...... :grin: slike reaksjoner setter vi pris på, det er med på å opprettholde liv i et utdøende forum...... :grin: :o

 

Hehe helt enig Ernst. Det er jo tross alt full vinter snart og aktiviteten her inne blant oss "kjente" har godt vesentlig ned. Noe som virkelig er synd. Nei dette må vi rettet opp i. Vi får sette til livs litt hardcore simming og prøve å levere litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...