Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2008 Grand Canyon Freeware. Ikke siden Alaska Cinematic har jeg opplevd noe liknende. Men DETTE er mye bedre. I tillegg får vi flyplassen KGCN med på lasset, og det er jo et greit sted å leie seg en passelig flymaskin for litt sightseeing. Husk dette landskapet ligger høyt over havet, og det er dramatisk dype elvedaler, så det nytter ikke å fly hva som helst. - Var spent på hva landskapet hadde å by på, og det var nesten en sjokkartet opplevelse. Fantastisk 3-dimensjonal virkning og knivskarpt scenery med troverdige farger og lysvirkning. Her fikk jeg virkelig følelsen av å fly i et ekte og storslått landskap, og en tur nedover i de dypeste kløftene var rett og slett nifst. Og frames.....? Flyvningen var silkemyk og helt uten stottring, noe som viser de mange mulighetene som stadig flere har klart å utnytte i FSX. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Flott scenarie, denne skal prøves...Har hvert nedi der noen ganger, og det er et fantastisk sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 En magisk opplevelse kan man si! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vakkert... Jeg trengte dette etter å ha sett meg selv i speilet nå nettopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vakkert Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vakkert Ernst! Flotte bilder av et herlig landskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Syke dæven tykje meg.. Dette vasr utrolig flott ernst ja gjett om dette skal prøves:) er ikkje tvil litt engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. november 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2008 Åh tykje takk, det var hyggelig at dåkker stakk innom Stian, det må være en mannsalder siden jeg sluttet å se meg i speilet.......... :grin: det fører aldri no godt med seg. Syke dæven tykje meg.. Dette vasr utrolig flott ernst ...... :grin: slike reaksjoner setter vi pris på, det er med på å opprettholde liv i et utdøende forum...... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rett og slett SYKT! Jeg blir nødt til å slå inn noen dører for å få dette til å virke med FS9 ser det ut til, DETTE MÅ JEG HA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. november 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2008 He he takk skal du ha Ivar, men dette er typisk FSX SP2/ Acceleration. så det går neppe an å oppleve i FS9. Det er noen år siden FS9 kom ut, og det har faktisk skjedd veldig mye bra med utviklingen til FSX :whistle: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dette var utrolig flott, Ernst! :grin: Takker for linken. Da jeg fløy over Grand Canyon i dag, var det massevis av snø der oppe - og et nydelig varmt kveldslys :cool: Kommer nok noen bilder fra meg også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Åh tykje takk' date=' det var hyggelig at dåkker stakk innom Stian, det må være en mannsalder siden jeg sluttet å se meg i speilet.......... :grin: det fører aldri no godt med seg. Syke dæven tykje meg.. Dette vasr utrolig flott ernst ...... :grin: slike reaksjoner setter vi pris på, det er med på å opprettholde liv i et utdøende forum...... :grin: Hehe helt enig Ernst. Det er jo tross alt full vinter snart og aktiviteten her inne blant oss "kjente" har godt vesentlig ned. Noe som virkelig er synd. Nei dette må vi rettet opp i. Vi får sette til livs litt hardcore simming og prøve å levere litt mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. november 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2008 Jatakk, både Stian og Gunnar, la det strøyma på :grin: . Tok en ny tur i solnedgangen, og det var like villt og vakkert. Natta..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg var nok ikke så langt innover som du har vært, Ernst. Men flott var det.... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Laster ned nå. Tok faktisk en tur gjennom dalen med en Extra 300 for lenge siden. Tok av ved Boulder City, fulgte elveløpet hele veien og opp Crand Canyon til den flyplassen. Det var tungt for flyet å klatre det siste stykket ja :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Her var det mye lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå er det nok her altså Nå får dere karer roe dere litt ned så folk får sove her i landet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ahh.... lekkert og vann i munnen.... dette må ned på disken fortest mulig .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og for en framerate,,,,,meget bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det var tungt for flyet å klatre det siste stykket ja eek ...her er tynn luft - husk å leane godt - allerede fra start. Med full mixture sliter man.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tenkte ikke på mixture og slikt før jeg :whistle: Er mere oppmerksom på det no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.