Gå til innhold

NYTT FLYKRÆSJ I SKYSKRAPER !!!


Espen Søderstrøm

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre litt om det, siden broren min jobber i Tampa for øyeblikket. Han så ikke selve krasjet, men det sto røyk ut av bygningen, og røykla luften over byen. Politiet der vet IKKE om det er en ulykke [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] ,men vi får alle håpe at det var en ulykke. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Men men. jeg har nettop fått sett noen bilder innenfra bygningen. Hjelpe meg! En helt vanlig gang, og så åpner vi en dør, så ligger det et fly der. Nei, gutten kan ikke ha vært særlig stabil nei... Men jeg viste ikke at det var så mange som tok selvmord i Norge hvert år! Noen meninger om det?

[ 12-01-2002: Endret av: Werner Rafteseth ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... det er det cessna greiene dere sankker om, right?

hehe... herregud.. så tragisk... gutten assa, ikke ulykken... hehe... Jeg støtter IKKE bin laden her, og jeg håper de får tak i han snart, men... her kommer lissom bin laden og dreper eh.. hvor mange tusen? også kommer en wannabe bin laden, og dreper ingen andre enn seg selv... men men... han var bare bin laden fan, han var ikke en 'bekjent'... men men... jeg trukke han var helt god jeg ass... men det var bra at ingen andre ble skada da... og pliizzz ikke begynn å kjeft på meg osv osv osv.. alle har sin mening.. hehe [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg tror ikke den gutten var helt stabil. Mose en skyskraper med en cessna...høhø...det funker ikke gutten min [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Oppsiktsvekkende at han bare var 15 år. Men herregud, det er jo Amerika. ..vet ikke om andre steder det er in å krasje i skyskrapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei... jeg måtte le litt når jg så halen til et lite cessna fly stikke ut av bygningen.. hehe [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:


Ja, ja. Ingen ulykke nei! Han var et mobbeoffer. JEg har personling sett hva mobbede personer kan gjøre. En kompis av meg, når han var i 13 års alderen sto på kanten av et 20 meter høgt stup, og sa at han ville ta selvmord viss ikke de som mobbet han sa unnskyld. [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] , noe de gjorde. Den gutten var et mobbeoffer, og klassekamerater sa at han var alltid stille, og ikke svarte på noen spørsmål [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] . Nei, mobbede er ikke helt stabile. Selv med et stort Boeing fly, så tok det vel over en halv time før WTC raste sammen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ! Ikke kritiser meg for noe jeg har skrvet her vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen for pokker!! Du kan jo ikke si at...... Hehe.. Neida, skal ikke kritisere jeg... Måtte bare. Vil bare vise med litt humor hvordan dette forumet er for tiden.. Jaja, nå skal jeg ta meg en liten flytur i FS2002. Skal prøve å ikke havne i noen som helst form for bygning..... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av hans schøyen:

hehe.. nei... jeg måtte le litt når jg så halen til et lite cessna fly stikke ut av bygningen.. hehe [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

 

hehe...samma her, selv om det egentlig bare er tragisk. Var jo ikke gamle gutten. Jeg regner med at han ikke var seriøs bin Laden-tilhenger, men heller ville gjøre opprør etter mange års mobbing. Stakkars gutt... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det er nok dessverre ikke alle her i verden som har det like bra som de fleste her har det.. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Selv om det var ganske meningsløst å kaste bort livet sitt (+ en cessna...), han oppnådde jo kanskje noe alikavell (hjemme hos familien, hvis han hadde noen da...) som å få noen ganske så sjokkert..

Selv så forstår/forsto ikke jeg vitsen med dette..! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy f... bin laden sympati. At det går ann. Han var ensom så jeg på nyhetene. [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Ja noen folk vil ta selvmord. Det er et stooorrrtt problem for samfunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj det viste jeg ikke men det er jo helt sykt...

noe med de some tar selvmord også er de er egoister de tenker ikke på familien som sitter igjen etter deres gutt/jente har tatt sitt liv

spesielt for dem som skyter seg selv med hagle i hodet og så kommer venner/familie og finner dem slikt det er ren egoisme....litt Off-topic der men det er jo slikt det er..

jeg forstår de har problemer men det finnes andre løsninger...iallefall andre løsninger en å male huset med din egen innmat..(en nabo gjorde det for noen år tilbake [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] )

vær så snill og ikke kritiser det er min mening om selvmord..nå som vi var innpå det emne [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 12-01-2002: Endret av: Andreas Salvesen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Salvesen:

...iallefall andre løsninger en å male huset med din egen innmat..


hehe...må være enig i at selvmord kan være en egoistisk handling ovenfor familie og venner. Nå har det seg slik at de fleste som velger å ta livet av seg har det så ille at de ikke ser noen annen utvei. Årsakene kan være mobbing på skole/arbeidsplass, økonomiske problemer (Las Vegas har høyest selvmordsfrekvens i USA), at ingen bryr seg om en o.s.v

Kan ikke si jeg synes så veldig synd på familien som finner guttungen hengende i trappa, hvis de ikke har brydd seg om han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også selvmordskandidater som direkte innvolverer andre.

I mitt yrke har flere opplevd at personer står i skinnegangen. Det går som regel den veien de ønsker....

Jeg vil si at det er en mer egositisk handling, for føreren må ikke bare leve med at han har kjørt på en person....han må også gjennomgå diverse politiavhør og blir tatt ut av tjeneste en stund.

Likevel....når en person ønsker å ta livet av seg, er ikke det en impulsiv handling. Den er gjerne noe gjennomtenkt og et resultat av store problemer vedkommende har.

Er også for dumt å si at familien ikke har brydd seg om vedkommende, for det gjør de som regel.

Det er faktisk ikke alle familier som vet at familiemedlemmet har problemer, eller vedkommende nekter å si noe, da er det lite de kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...