Gå til innhold

Fighting Falcon X


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

OK, det blir kanskje mye F-16 nå om dagen, men det har den jaggu fortjent. Har logget noen timer nå, og læringskurven stiger fremdeles bratt oppover. Det samme gjelder kurven for hakeslepp og beundring! Det mangler ikke på addon-fly med høy kvalitet til FSX, og stadig har nivået blitt flyttet oppover, men denne gangen tar Aerosoft og F-16 et voldsomt byks på kvalitetsstigen. Hvis det fremdeles er noen som tviler på mulighetene i FSX, så burde de ta en prøvetur med F-16!! VC, lydkvalitet, eksteriør, modell-variasjoner og flyegenskaper i en klasse helt for seg selv. Jeg er sjokkert over hvor bra flyt/frames som går an å få ut av en slik kvalitetsmodell, og det til tross for alle systemer som er modellert. Feelingen og realismen må bare oppleves, jeg har ikke ord som er dekkende.

Og enda er ikke Dag og Aerosoft helt fornøyd....de lover å fortsette utviklingen etter feedbacks fra brukerne!!! NB, det anbefales på det sterkeste å fly med TrackIR4, det er det avgjørende steget over til max realisme.

 

falc1.jpg

falc2.jpg

falc4.jpg

falc3.jpg

falc5.jpg

falc6.jpg

falc7.jpg

falc8.jpg

 

Løp å kjøp, det kommer neppe noen andre fly i nærheten av denne kvaliteten dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Steike flott.

Denne skal rimelig kjapt inn i hangaren :)

Kan knapt vente med å rase rundt i f.eks trollheimen og rundt dovre fjella med denne saken :)

Må vell ha track-ir og.. jaja, pængan får føtter å gå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kan knapt vente med å rase rundt i f.eks trollheimen og rundt dovre fjella med denne saken

 

.....nettopp, den slags bruksområde er perfekt for denne doningen :grin: . Det har vært en svakhet med FS at man ikke får skikkelig fartsfølelse i lav høyde. Det gjelder ikke denne Fighting Falcon !! Siden modellen er uforståelig lett med frames, går det unna i bakkehøyde. På de fleste "oppdragene" mine legger jeg turen innom fjellheimen, og da er det bare å skru opp oksygentilførselen og sende nabovarsel til alle hytteeiere. Jeg har både gledet meg og hatt skyhøye forventninger til denne utgivelsen, men nettopp fartsfølelsen var kanskje den største overraskelsen i forhold til forventningene!! Helt villt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel slenge meg på dette klage oppropet, fantastisk fly, men jeg sliter litt med blurries på mine ekspedisjoner i lav høyde....men det har jo ikke noe med flyet å gjøre...hehe, det er det nok Microsoft som må svare for...hvorfor har de ikke gjort noe med dette, gudene skal vite at dette har vært ett velkjent problem med sim'en i alle år. Når skal de ta hensyn til oss som raser i nesten overlyds fart mens vi studerer multebær å andre bukstvekster på nært hold...når?

 

Bra bilder som vanlig Ernie....ps, vil du ha ei ny air fil av meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åååjsan, takker for responsen :D .

....Og Harald, det er spennende å jakte på andre fly i MP, men da anbefaler jeg at du prøver Falcon4. Microsoft ønsker ikke å fokusere på våpen i FSX, så med DENNE F-16 må vi være fornøyd med realismen i flyegenskapene.

 

Jeg har løpt, jeg har kjøpt og jeg elsker!!

 

Vakkert fremstilt Ernst.

 

Når jeg ser på disse bildene så slår det meg... Ikke helvette om vårt neste jagerfly kan slå denne skjønheten.

Takker Stian, jeg er langt på vei enig, denne livsfarlige skjønnheten blir vanskelig å matche i framtiden. Selv om det kommer effektive fly og våpensystemer som knuser F-16, så går utviklingen mer og mer mot robot-teknologi, hvor pilotene styrer sine våpen på enorme avstander uten kontakt med fi, unntatt via sine dataskjermer. F-16 er nok siste generasjon "dogfighter".........

 

Forresten, nå kan man også fly med "display-smoke"...... :cool:

di2.jpg

di1.jpg

di4.jpg

di3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...