TOS Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Etter storinnrykk av mange mindre fraktselskap, såg eg meg nødt til å investera i tyngre maskineri for å komma meg inn på marknaden med betre grep. Flåten min består no av: 1 stk Howard 500 1 stk DC-3 på hjul 1 stk DC-3 på flottørar 1 stk DHC-2 Beaver på hjul 1 stk Beaver på flottørar 1 stk Piper Cub med tundrahjul (madammen sin maskin) 1 stk Fairchild C-119 (nyinnkjøpt) Med på turen var eg så heldig å ha ein utruleg dyktig styrmann. Fersk i gamet i Alaska, og på vitjing ifrå Noregs fjordar, Arild Oldervoll. Me står på rampen i Juneau og lastar opp. 45 000 lbs med utstyr som skal til Skagway. Me er fullasta og Arild trykker på start og maskinane putrar igang. Cockpiten er klar, og me får takseklarering til bane 8. Etter knappe 10 minuttar er me i lufta. Det mørknar kjapt. Me svingar nordover og klatrar oppigjennom dalane. Med brølande motorar legg me Juneau bak oss og Arild dreg fram kaffikanna og melkesjokoladen. Det er tid for å fortelle historiar ifrå våre mange opplevingar. Me er komne opp på cruise, og me juksar litt. Eg set på autopiloten nokre minutt og lenar meg attende i stolen og nyt utsikten i kveldsmørkret. Me svingar innover eit pass og markerar av på kartet og rapporterar posisjonen til Anchorage. Me fjelltoppane vert bada i kveldssol og det heile er rett nydeleg. Me legg kursen litt lengre sørvest for å komme over fjorden slik at me har fri høgde for nedstigninga. Me nermar oss Haines NDB, og været vert verre. Det humpar og ristar og regnar godt. Me svingar inn fjorden og går ned til 3500 fot. Me flyg tross alt "VFR". Eit lite tyng skylag ligg mellom oss og fjorden, så me går inn i "Alaska VFR" og startar nedstigninga att. Det humpar og ristar voldsomt og maskina får køyrt seg hardt. Kaffien vert stua vekk (det som er att etter at me har dynka cockpiten med den) og me bit oss i tunga i eit desperat forsøk på å ete sjokolade. Sikta vert dårlegare, men me veit kvar me er og veit at me har fritt leide heile vegen inn. Så lenge me ser fjella på austsida av fjorden er me trygge. Siter
TOS Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Me får Skagway i sikte og seinkar hjula og slår på landingslysa. Idet me gjer det, poppar sikringane og lysa sloknar att. Me prøver å resette sikringane, men dei poppar att. Så me let dei vere. Me kjem innover fjorden i 160 knop og gjer oss klare for landing. Arild førar skuta med stødig hand inn imot bane 2 på Skagway. Me landar i 14 knops medvind, men me har ingen sjans til å fly inn til den andre rullebana. Me dundrar innover med fulle flaps og 130 knop. Short final, og alt ser fint ut. Etter landing står me på bremsene for å stoppe. Det er tross alt 74 000 lbs med metall og utstyr som skal stoppast på kort tid ifrå 160 knop til 0 knop. Så backtrackar me rullebana og taksar inn til parkering. Her er me etter at me er lossa og me gjer oss klar til neste hopp til Gustavus for å hente ein beltebil. Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Ser der ja, tungt maskineri Ja, konkurransen begynner og bli hard nå etterhvert.. Skal ikke se vekk fra at det kommer en serie fra meg også etterhvert, nå som eg flyr for Juneau air Service Også må eg jo ikkje gløyme å sei, flotte bilder og underhaldane historie. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Flott bildeserie, flott fly, flott terreng, og flott flyvning. Takk for bildene Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Nydelig vær og nydelige stemningsbilder fra en utrolig flott tur fra Juneau til Skagway. Blir alldeles melankolsk over disse vakre bildene Torstein. Utrolig bra story som vanlig følger bildene også. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 As always Torstein. Flotte bileter. Kor det går med deg over there?? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2008 Premium Medlem Skrevet 9. oktober 2008 Du har det fortsatt gøy i isødet :grin: . Artig for oss, som nyter godt av din kreative fantasi og gode fortellerkunst. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Steike ta, på tross av at samtlige av alaskas transportfirma øker flåten holder Northern Air Cargo seg til sine DC6. Greit nok, vi kan ikke lande på de korteste banene, heller ikke de smaleste, men vi får de største oppdragene! For now.. :grin: Flotte bilder Torstein, litt av en metallklump du har fått deg, tanks på vinger? :grin: Du og Arild gjorde en god jobb med den landingen, fikk høre av en bekjent at det var greit med vind den kvelden i dette området. Siter
Petter Tandberg Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Flott story og bilder, Torstein! Men flyet faller hvertfall ikke i min smak... Gleder meg til å se DC-3'n med flottører, flott fly Siter
TOS Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Takkar for kommentarane. Eg jobbar med å få tak i fleire pilotar. Så om det er nokon som er interessert i å jobbe for "Northern Air Services" så er det berre å slengje seg på. Så lenge du ikkje heiter Cpt. Figenschou. Kjem plutseleg ein DC-3 tur også.... :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 WTF? har alle i USA eget VA? Ellers flotte bilder osv.. :grin: Siter
TOS Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Neeeei er vel neppe å kalla for ei VA. Berre eit "imaginært VA" i såfall. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, Northern Air Services.. Dette måtte jo bli noe slikt for å leve opp til moderselskapet. :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Flott bilder og story igjen Torstein! Ser at dere RL piloter leter etter dårlig vær på simmen :grin: Det flyet der gir meg assosiasjoner til denne filmen. Ikke samme fly men,sikkert en arvtager. Aner ikke hvilket fly det er Fra filmen AIR AMERICA(1990). God gammel Mel Gibson film. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4J0Ygvwdhbk Siter
TOS Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Maskina i filmen din Lars-Petter ser ut til å vere ein C-160 Transall produsert av Lockheed. Artig scene forøvrig. Den filmen må sjåast. Siter
Enok Liknes Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Flyet i filmen er nok en Fairchild C-123 og ikke en Transall. Uansett en flott billedserie, kjekt med slike billedserier og historier fremfor de vanlige gørrkjedelige a-b flyvingene med diverse passasjerbusser. Skal man nevne en film som denne flytypen har vært med i, så må det vel nesten bli kalkunen Flight Of The Phoenix. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Flotte bilder Torstein! Hva slags addons for Alaska er det du bruker? Tenker Mesh, Skagway,Juneau og flere andre flyplasser. Siter
TOS Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Enok: Du har rett. Eg var vel litt raske i tankegangen :grin: Kim Jørgen: Scenerya eg nyttar er: Misty Fjords, Tongass Fjords, Glacie Bay, SIRP, Noko freeware mesh eg fann ein eller anna stad, Lennart sine texturar og diverse småtteri, blant anna oljeriggar etc. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.