Gå til innhold

vanskelig å få leie simulator


Jim Grav

Anbefalte innlegg

er litt enig, men Simulatoren på Sola er jo snart klar, ikke dyrt heller :) eller så er det full motion på gardemoen, men den var visst nok litt dyr :P ... Men jeg vet ikke om flere enn det, eller så kan du vel smiske litt med Ivar eller Vidar så kanskje du får komme hjem til dem å prøve :D Neida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arlanda til en pris på 7500 svenske kr pr time

 

Nope. Pratade med Håkan där igår och det är bara företagsbokningar och grupper på 9st som kan boka där. Priset är 15000sek + moms i timmen. Man kan köpa till en extra timme i simulatorn för 7500kr.

 

Pga att det nu är Oxford så går dom efter engelska regler som säger att man som privatperson inte kan boka simulatorn där längre.

Säkerthet och försäkringsregler som reglerar detta tyvärr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at ting tar tid med NG sola, men ting begynner å komme på plass nå har jeg bestilt power panel, cabin pressure,+ ng klokker .vi har også nå ordnet N1 set og speed ref, disse er vanskelige å få til men vi har klart det!. så nå fungerer alt på MIP/glareshield (slik som recall) venter bare på klokkene så er den komplett med alt.

Nå jobber vi med å få ventilasjons dysene på MIP til å fungere :-).

tiden har vi brukt til å legge nytt gulv og bygget ferdig bakrommet + mye arbeide med å male, legge strøm, vi må også fikse internett (ca 200m) å legge med kabel.

 

 

men dere for holde ut dette blir noe av det råeste dere kan leie for en billig penge slik at dere kan drikke kaffe på turen med god samvittighet

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at ting tar tid med NG sola' date=' men ting begynner å komme på plass nå har jeg bestilt power panel, cabin pressure,+ ng klokker .vi har også nå ordnet N1 set og speed ref, disse er vanskelige å få til men vi har klart det!. så nå fungerer alt på MIP/glareshield (slik som recall) venter bare på klokkene så er den komplett med alt.

Nå jobber vi med å få ventilasjons dysene på MIP til å fungere :-).

tiden har vi brukt til å legge nytt gulv og bygget ferdig bakrommet + mye arbeide med å male, legge strøm, vi må også fikse internett (ca 200m) å legge med kabel.

 

 

men dere for holde ut dette blir noe av det råeste dere kan leie for en billig penge slik at dere kan drikke kaffe på turen med god samvittighet

 

 

[/quote']

 

Espen, dette er kjempe bra! gleder meg til den er ferdig. Har du noe priseksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere kan følge med på denne tråden

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=429982#Post429982

 

pris blir ca 500.- per time det vil si en fly time ikke bakke opprasjoner vi regner ca 20 min exstra på slikt, det vil vel si ca 1t og 20min for 500.- da er dette kjempe billig og er dere 2 så er det 250.- på hvær.

 

men skal denne leies med 737 cap som instruktør blir prisen noe mer.

 

husk at vi må stille med minimum en oppratør og disse skal da kjøre ut ,låse opp starte sim osv så med tanke på at disse også skal ha noe penger for å stille så hvet ikke jeg om prisen kan stige noe, men vi presser prisen så laft vi kan for at DERE skal kunne få dette billig vi vil at denne skal kunne brukes av ,ja nettopp dere simmere :-)

 

håper ikke dere tror at denne simmen er en skrap boks ut i fra pris for vi kunne vel srengt tatt tatt mye mer betalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...