Andreas R.Pettersen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 har man noe valg, Er med jeg! men hvor har dere tenkt og holde de? og er det noe alternativ til overnatting.. tror nokka at en seng og såve i er det aller beste etter 18 timer med bil i fra lofoten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du har rett, problemet er ikke å holde seg våken under FLG, men i det du skal sette deg i bilen å kjøre hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg er med. Sist tok jeg fly. Med 30 kg bagasje. Måtte ha med dattera som kjøttbillett, slik at jeg fikk 20 kg ekstra vekt med. Slik bli det nok ikke i 09. SAS er raka fant og billetten fra Kr.sund, ( I Norwegians fravær) er nå dobbelt så dyre. Så Kr.sundere og personer langs Sunndalsøra- Oppdal- Dombås E6.....Jeg har da 3 plasser ledig i bil. Aktuelt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kanskje det ja? Er det no mer info om 09? Geir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Trenger jeg å si at jeg ska hive meg med, Geir? Har schedule time at GM når FLG begynner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg er med og brorn min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du har rett' date=' problemet er ikke å holde seg våken under FLG, men i det du skal sette deg i bilen å kjøre hjem [/quote'] sant nokk. då da kan det vell være en ide for noen av oss som må kjøre langt og ha et hotell tilbud velag. om vi bli da en 10-30 stykk som slår seg sammen, så skulle det vell ikke være så vanskelig og få fiksa noe rabatert overnatting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det blir tilbud om overnatting :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi trenger jo som alltid hjelp under selve weekenden, og setter pris på alle som vil hjelpe oss etterhvert. Det som er sikkert er vell at vi har bestemt oss 100% for FLG igjen, og vi ønsker jo og gjøre dette bedre en sist. Det kan forventes at det kommer ut en dato om noen uker, så dere får god tid på og sette av helgen. Så vi håper jo og se mange simmere denne helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi trenger jo som alltid hjelp under selve weekenden' date=' og setter pris på alle som vil hjelpe oss etterhvert. [/quote'] Bare og si fra, stille gladelig opp for hobbyn min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi trenger jo som alltid hjelp under selve weekenden' date=' og setter pris på alle som vil hjelpe oss etterhvert.[/quote'] Mere eksakt hva er det som trengs hjelp til ? stiller opp hvis det er noe jeg kan bidra med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Et slikt prosjekt krever enorm mye, men det som kansje er viktigst for oss, er vakter etc under weekenden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 vakt selv om man er 15 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei desverre man må nokk være 18 år :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare et lite est, høst eller vår ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hiv opp en liste av va du trenger hjelp til den akktuele helga så Eventuelt folk kan søke/skrive seg opp på blir d noen egen hjemmeside for FLG 09? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hiv opp en liste av va du trenger hjelp til den akktuele helga så Eventuelt folk kan søke/skrive seg opp på blir d noen egen hjemmeside for FLG 09? Som tidligere år, så er det slik at ja det blir hjemme side, promo video, og kortene holdes tett til brystet til ting er 100% garrantert. Så det som er sikkert er følgende: 2009( dato er satt egentlig)? Ja, Teamet samlet? Ja, Lokasjon rundt Gardermoen? Ja , Overnatting ? Ja. Gjøre det bedre en 06 og 07? Ja. Så når jula senker seg , vil det komme fortløpende info. Blir sikkert en egen tråd her på Fs.no i år også rundt dette. Så vi er klare for nokk et sim event og håper alle som deltar får det hyggelig. Det er det vi som jobber 6 måneder med dette har som visjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mr Finstad. Jeg er med, så skulle du/dere trenge noen form for hjelp, så la meg få høre, og jeg skal ofre ettermiddagene å helgene framover for å få dette opp å gå. Send meg en mail, adressen finner du i profilen, eller kontakt meg på telefon: 45686613 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjempe bra. For de av dere som ikke vet hva FLG er så er det info her. FLG2006 FLG2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg og Stian stiller kansje opp fra morgenen av som forrige gang Geir , hvis vi tar fly nedover da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei. Hørte fra en kar at en fra "staff" hadde sagt at det skulle være i Oktober, stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sikker på at det var da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja, han bekreftet da det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Oktober er ingen dum måned, hmm skal tenke litt på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hoi! Dett så jo kult ut... Litt nerdete, men kult :grin: Skulle gjerne ha vært med, men har kun stasjonær PC. Er ingen data-ekspert, men er det veldig tungvint å drasse med seg harddisk + skjerm...? Altså mye ned- og opprigging osv...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nerdete? hmmm det har jeg ikke hørt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Petter. Du trekker ut kablene på pc`n. Så pakker du alt i en eske, kjører opp til OSL. Så er det alltids noen som hjelper deg med å sette opp alt For all del, ikke trukk ut noe som er inni i pc`n. Bare de kablene som er utafor pcn, til strøm osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Petter. Du trekker ut kablene på pc`n. Så pakker du alt i en eske' date=' kjører opp til OSL. Så er det alltids noen som hjelper deg med å sette opp alt [/quote'] Det èr såpass enkelt, ja Da skal jeg prøve å få blitt med jeg og gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Oktober er ingen dum måned' date=' hmm skal tenke litt på det... [/quote']Jeg synes nå det beste hadde vært i løpet av vinter/vår, men før eksamenstider (før mai/juni). Blir det på høsten så må vi jo gå å vente i et år før neste FLG. Ja, jeg vet at "de som venter på noe godt venter ikke forjeves", men jeg kommer jo til å bli helt tullete om jeg må vente den tiden :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Enig med deg der Magnus! Klarer ikke vente så lenge ::::: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.