Stian Rolandsen Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hei, Vet ikke om noen har fått med seg dette: "As of today simMarket has done away with the download limitations imposed on ordered product downloads previously. Customers will now be able to access their downloads whenever they wish to do so and indefinitely. This also applies to ALL orders made since 2003. simMarket.com is a division of simFlight GmbH. It sells simulation products since 1997 to over 130.000 customers worldwide.” Dette er jo fantastiske nyheter for de av oss som har gått på et par smeller og dermed har mistet addons som man har kjøpt noen år tilbake. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Åhh, så bra!!! Er noen tusenlapper i produkter der Siter
Lars B. Frostad Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Meget godt tiltak fra Simmarket dette her ja, dette vil garantert bli tatt i mot svært positivt - og kan nok være et fint "trekkplaster" for å få nye kunder. Håper også bl.a. Flight1 vil gjøre noe lignende, selv om jeg der får re-aktivert ganske så kjapt. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 JEEEEEEEEEEEEEEEES!! Har også tusenlapper der! Hater å kjøpe re-downloading... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Nydelig! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette Har noen tusen kroner i produkter der jeg også, og flere av de har jeg mista Siter
Johan Luiggi Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 *Löpe til simmarket for â laste ned FlightCorse Basepack og glede meg over min favorittöy* Dette er ekstremt bra, ville ikke kjöpe redownloading! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Å fly flate!! Har sittet her å irritert vettet av meg fordi jeg har mista noen av nedlastningene! Fantastisk!! Siter
Johan Clausen Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 WEEEEE!!!! Så kan kan vi komme lettere igennem en formattering, hvor man kanskje har glemt at tage backup af en enkelt ting. Kanskje et link til der hvor det stod? Siter
Stian Rolandsen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Har ikke link til hvor det sto. Leste dette på VOZ-forumet og det ble postet av JayKae, en fyr jeg stoler 100% på. Har dog vært inne å sjekket på kontoen min og ja, jeg kan nå laste ned mitt aller første kjøp...Carenado Cessna 210...tror jeg det var. Siter
Geir G Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Og der dukket Active Cam opp, hehe :grin: Takker! Siter
Tommy Hansen Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Heheey! Da kan jeg få meg noen turer i Legacy'n igjen da, Lækkert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.