Ole Sannes Riiser Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Et par shots av Captain Sims 757-200, tur fra Santorini til Birmingham. Så streika PC'n, så da blei det ikke flere bilder... Kommentarer mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skjønner godt at PC'en konkja med den grafikken Min hadde eksplodert! Fytti********************************************** Dette var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Krystallklare og pene shots. Ikke dårlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har litt medfølelse for passasjerene. Der drar de fra solfyllte Santorini, og kommer tilbake til bedrøvelige været i Englang. Men du og du for noen nydelige bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jævlig pent! Utrolig flott grafikk du har Bilde nr 4 fra bunnen trodde jeg seriøst var ekte! Dette var noe av det beste jeg har sett her på lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Dette er det sykeste jeg har sett! Hvor har du skaffet det havet og de skyene?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vakkert! Hva lå FPS på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Herlige og deilige bilder,har lyst å dra på ferie nå ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Dette er det sykeste jeg har sett! Hvor har du skaffet det havet og de skyene?! Det er FEX det' date=' med HD-pakka i tillegg. :grin: Anbefales! Vakkert!Hva lå FPS på? Husker ikke, men det var veldig lite. Jeg flyr ikke med så høy AA settings til vanlig, det er for bildets skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Utrolig flotte bilder! Er enig med Paulo om at 4 fra bunnen av ser helt ekte ut. Missuner grafikken din en "smule" ja. Forsett å post screenshots frammover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vakkert!Hva lå FPS på? Husker ikke' date=' men det var veldig lite. Jeg flyr ikke med så høy AA settings til vanlig, det er for bildets skyld [/quote'] Hvilken anti-alaisnig setting brukte du på disse bildene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 HERLICH!! Rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja, awesome!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Hvilken anti-alaisnig setting brukte du på disse bildene da? 32x Supersampling, bruker nHancer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2008 Håhååå, her var det mye bra! Flott lyssetting og nydelige farver. Er usikker på om jeg liker alle blur-effektene, men det blir i såfall et lite minus..... Knallbra serie bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.