Kjell Benonisen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hos meg noen ganger drikkes det også noe flyrelatert: http://www.spitfireale.co.uk/spitfire_ale.htm Dette ølet er fantastisk godt, og kan anbefales på det varmeste. Mvh Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Agree. Rigtig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Selges det ølet på Leknes Kjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ekte samlerøl. Ett par av disse muggene i klenodiesamlingen hadde gjort seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ekte samlerøl. Ett par av disse muggene i klenodiesamlingen hadde gjort seg. Du får det på flere butikker her i Bergen. OBS på Lagunen og de fleste Safari-butikkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Var mulig å få det i Tønsberg noen år tilbake, men tror ikke det er mulig å få lenger. Godt øl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Benonisen Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Halvdan, jeg bruker kjøpe det på ølutsalget i Kabelvåg, en tjuefem minutters biltur hjemmefra. En er ganske priviligert her i Lofoten når det gjelder drikkevarer, og det de ikke har det skaffer de enten på de to polene som er her, eller der de selger øl. Personlig når det gjelder øl, så må det helst være uten tilsatt kullsyre. Så jeg drikker nesten ikke norsk øl. Drikker jeg noe øl fra dette landet, så må det være mørkt øl. De eneste norske favoritter jeg har er Frydenlunds Bokk og Aas Bokk. Noe av Bayerølet går til nød. I tillegg er jeg et Whisky menneske, men det er en annen sak. Sincerely, Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ok Kjell, høres kjekt ut med opptil flere såpass behjelpelige utsalg ja (kan aldri huske å ha sett Spit ale her sørpå). Kos dere fortsatt ut i de små timer, det blir kanskje ikke så mye DHC-8-103 flyging inatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Passe øl til oss! : ) Kanskje noe for Flightsim.no shoppen? ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 JA!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hjelper ikke å få det i Fs shoppen Even, du er fortsatt ikke gammel nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er man student så er man da gammel nok til å drikke øl Må se om nermeste pol kan skaffe dette ølet, fristende å prøvesmake. Akkurat ferdig på jobb, har fri i morgen, veldig øltørst, og så kommer jeg plutselig på at det er søndag :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.