Otto A. Haaland Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Har i det siste funnet ut at repaints virka litt spennende, så plutselig begynte jeg å jobbe med en NLA paint til Nemeth Designs EC-135. Første gang jeg egentlig holder på med noe slikt så arbeidet bærer vel kanskje en del preg av det, men jeg begynner å kunne se hva det er for noe i hvertfall Håper noen kan gi litt konstruktiv kritikk på ting jeg kan/bør gjøre annerledes etc. Anyway..here goes: og dett var dett! Ha en fin sommerdag alle...e må visst stenge meg inne på jobb i 8 timer Siter
Vetle Fosse Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 veldig gode detaljer! Men jeg må si det første jeg merket meg var at den var veldig lys? kan det stemme? få den litt mørkere kanskje? Siter
Otto A. Haaland Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Ikke utenkelig det. Har gjettet litt på fargene egentlig. Skal studere litt fler bilder så e kan komme litt nærmere rødfargen da:-) Siter
Sindre Holberg Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Denne var fin denne da! Som sagt kanskje litt lys ja Siter
Otto A. Haaland Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Prøvde å kopiere litt farge fra et bilde for å se om det ble litt bedre. Hjalp det, eller har e enda lengre igjen for å finne den perfekte rødfarge:-P Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Fint, men føler spesielt rødfargen er litt for sterk. Det er ikke mer realistisk slik da? Prøvde meg litt i photoshop Siter
Otto A. Haaland Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Hjelper det noe? Ser forresten flere detaljer som e må gjøre noe med, men hjelper det på fargen? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Få på litt Alpha Layer.. Da blir den blank og fin Og den røde "stanga" som går over cockpit vinduet skal vel ikke være der. Siter
Otto A. Haaland Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Den røde stanga inngår i detaljene som e så og skal rette på. Er mest fargen e ser på nå. Ser at den begynte veldig lys. Alphalayer ja...hmmm...Da har e noe å gjøre etter jobb og:-) Siter
KJ Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Å kjære vene Har Nemeth jeg. Sikle.... Blir den mulig å "leke" litt med ? Siter
Otto A. Haaland Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Lekemuligheter burde absolutt være tilstede...Når jeg bare finner ut alphaen og får endret på de siste detaljene:-) Siter
Vetle Fosse Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 får du den enda litt mørkere, spesielt det svarte rundt vinduer, og det gule så har du den! Godt jobbet! Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Skal du legge den ut i bibloteket, eller kunne du sende den til meg? Siter
Otto A. Haaland Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Aldri lagt ut noe i biblioteket før, men kan jo prøve..Men er litt småpuss ennå da, som kommer når e får litt fri:-) Siter
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Aldri lagt ut noe i biblioteket før' date=' men kan jo prøve..Men er litt småpuss ennå da, som kommer når e får litt fri:-) [/quote']gleder meg, ser bra ut! Siter
Otto A. Haaland Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Nå har e snekra litt til. Gjorde NLA logoen større, og endra litt farger og detaljer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.