Kim-Svenson Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva blir det neste... http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=194119 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det neste blir at setebeltene fjernes, grunnet fo mye vekt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noe må man jo finne på for å få det til å gå rundt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dette var jo litt synd da... Det neste blir vel at de fjerner setene og folk må sitte på gulvet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvorfor ikke fjerne motorene? Det er jo de som er den aller største årsaken til at flyene bruker så mye bensin...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva om de kutter ut overvektige personer. Kan fort bli noen ekstra kilo å spare inn her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Men også en fantastisk måte å bli saksøkt på vil jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Veldig mye tull på dette forumet av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er enig med Fredrik Edvardsen om fare for saksøkelse. Ellers så er her vel litt plass for humor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 er det ikke lov å tulle? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvem er det som sitter å ser på filmene/hører på radioen ombord i utgangspunktet? Nå til dags har jo folk med seg private PCer og DVD spillere på lengre turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg personelig har bare flydd en gang der videoanlegget faktisk funket. Hva er vitsen hvis det ikke funker, da kan det godt være OK og få det ut ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, og det er ofte veeeeldig dryyyyge filmer ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, når jeg reise til Tyrkia med Sun Express, var første gangen ett fly jeg har vært på har visst en film, og da visste de den der med Ben -Ettellerannet- som fikk jobb som museums vakt, engelsk språk med Finsk tekst, kjempe opplegg! Ikke nok med det, de sendte den om og omigjen når den var ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva med fjerne flykino og erstatte det med power ports i alle seter i ökonomiklasse siden folk(som meg) har med private pcer pâ fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva om de kutter ut overvektige personer. Kan fort bli noen ekstra kilo å spare inn her. Det der må være den minst gjennomtenkte posten jeg noensinne har lest her på forumet. Selv om det sikkert var ment som en uskyldig spøk, så burde du tenke deg om både en og to ganger før du skriver noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Flyselskapet begynner i november å plukke «fly-kino»-utstyret ut av 200 av flyene sine' date=' [b']i første omgang fra fly som trafikkerer de korteste innlandsrutene[/b] Jag har då ingenting emot att dom tar bort skärmarna som oftast sitter så långt bort att man iallafall inte ser ett jota va vad som visas. Klarar mig helt fint utan film på korta och mellanlånga flygningar. Flög till Johannesburg en gång och tittade inte på film på hela vägen, däremot lyssnade jag på KLM´s club radio som jag tycker är synd om dom skulle ta bort. Folk borde läsa lite böcker istället på flygningarna, alltid lär man sig något Hva med fjerne flykino og erstatte det med power ports i alle seter i ökonomiklasse siden folk(som meg) har med private pcer pâ fly? Inte så dumt förslag egentligen. Frågan är ju om det är många som tar med sig bärbar PC om det inte finns IFE i flygplanen = blir mycket extra vikt ändå. Det är ju inte ofta dom väger in bärbar dator med övrigt handbagage, så blir det en extra total vikt ändå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon L Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva om de kutter ut overvektige personer. Kan fort bli noen ekstra kilo å spare inn her. Det der må være den minst gjennomtenkte posten jeg noensinne har lest her på forumet. Selv om det sikkert var ment som en uskyldig spøk' date=' så burde du tenke deg om både en og to ganger før du skriver noe sånt. [/quote'] herregud saa haarsaar man skulle vaere da. Heller folk som deg som gjoer at man skal vaere saa politisk korrekt for tiden, at folk ikke kan ta en spoek er deres problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mener nå at det er en klar forskjell på en spøk og en fornærmelse. (Ikke at jeg blir fornærmet av noen grunn, men mulig andre kan ta seg nær av det.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.