Stian Svensen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei hei... Vet ikke om noen husker meg jeg.. Men jeg lever fortsatt.. Og er i ferd med å ta opp både fs og spotting igjen.. Sees mer snart... (noen eldre bilder postes nå) Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Rått, Stian!! Særlig det F-16 bildet var jo kjempekult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Pene bilder!! F-16 bildet var rått!! Hvilken addon er MyTravel flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Steike! Likte starten veldig godt, fikk litt retro feeling med disse flotte fargene som long gone er historie. På miden mistet jeg intressen (A340.. brrr...) men så tok det seg så SYKT opp igjen. Fantastisk bilde av den F-16 maskinen, rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det var helt rått, Stian! spesielt F16 og South Arfrican bildet, og velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 He he, vi husker deg Stian - du er ikke glemt! Velkommen tilbake, og de to første bildene var bare herlige!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jepp Stian Dette var helt råe bilder. Likte spesielt F16 bildet og siste av South African. Rått rett og slett Velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er ikke så ofte jeg kommenterer screenshots lengre, men når jeg så at det var du som postet så måtte jeg jo inn og se, og det er flott å se at du fortsatt lever(er)... så til de grader. Takk Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Stian jo!! Du er vel ferdig med både Politihøgskolen og blitt advokat?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvor fikk du tak i Mytravel flyet finner ikke den painten eller det flyet med den painten noe steder xDD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dette var utrolig flotte bilder! Så mye AA har jeg ikke sett på lenge her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk for det alle sammen.... Bra noen husker meg... Thomas, nei ingen av delene... Men jeg jobber fortsatt som vekter (leder der jeg holder til)... Blitt forlovet med en herlig dame og bor på Stovner .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Springbok´en var riktigt nice !! Vad är det för modell (dvs vem har gjort den) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Velkommen tilbake, Stian! Herlige bilder du presenterer. F-16 bildet var utrolig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 30. juni 2008 Long time, no see.....du klarte ikke å holde deg unna lenger :grin: :grin: . Godt å se bildene dine igjen, topp kvalitet fra innerst til ytterst!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.