Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Her kommer mitt innlegg nr. 410, jeg "feirer" det med å legge ut en film og mange bilder. Noen bilder er redigerte, andre ikke. Enjoy! Bildene først: Filmen: IPrnNHolbDs Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Greie bilder. Prøv og jobbe litt med landinger. Når du kom inn på ILZen stupte du nedover, så når du tok over begynte du og vingle noe voldsomt. Når du skal lande er det veldig viktig at en lander på centerline og bakpå rullebanen med så store fly, landing med forhjulet først er ikke bra og ha når en flyr passasjerer!. Bare litt konstruktiv kritikk. STÅ PÅ!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Greie bilder, men du slet en del med landingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Greie bilder! FILMEN: Du slet litt med å få flyet ned på bakken! Men Greie bilder igjen stå PÅ!!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bra bilder, men du? Hvor ofte poster du? Har inntrykk av at du og Ruben poster støtt, for du har jo hatt 410 innlegg på ca 2 mnd? :crazy: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha..Sjekk her da Synes noen av den yngste garden her på forumet poster og poster og poster og poster litt til, i hver eneste innlegg.. Bare måtte få det ut. Detter er spessiellt blandt 3-4 stykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har et par kommentarer: 1, Ikke bruk så mange overganger i filmen, jeg ble nesten sjøsyk her jeg sitter. 2, ikke bruk Top Gun theme til flyvideoer, folk flest ble lei av den for 10 år siden. 3, STAR er overhodet ikke nesten det samme som ILS, men derimot en forhåndsbestemt og kartlagt innflyvningsrute, som eventuelt til slutt leder deg på en ils. 4, Ytterst få General Aviation fly flyr SID, derimot komersielle fly (som de du har listet opp) har muligheten, og flyr ofte SID ut fra flyplasser. Les litt om hva du beskriver før du publiserer forklaringer, og ro ned litt på efektene i redigeringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Synest det var brae bilder og bra film, bortsett fra landingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Johan har et poeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Johan har et poeng Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Johan har et poeng Jepp. kunne ikke blitt mer ening. anyway fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mer enn bare greie bilder dette syns jeg, og Icelandair som takser der var skikkelig flott. Gratulerer med 410 innlegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Johan: Jeg skal prøve å begrense meg litt, og det der var da jeg var omtrent nytt medlem her Å JA, landingen var ikke den beste landingen den heller, jeg begynner å bli bedre på det nå. Men takk for kommentarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Johan har et poeng Jepp. kunne ikke blitt mer ening. anyway fine bilder. Skal ikke så alt for mye til, for å faktisk slå ett poeng akkurat der! Men det ble litt for mange bilder for min smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer med 410 innlegg! Takk å takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva med at du lager en ny film så vi kan se fremgangen du nemnte? Er alltid artig og se fremgang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Johan har et veldig godt poeng.. Har sett en meget økende trend på akkurat det der. Skal ikke nevne navn, men det har dukket opp mye "nyheter" i Kaffebaren i det siste, og mye "ja, enig" type poster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.