Gå til innhold

Innlegg nr. 410


Gjest Eivind Oterhals

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals

Hei!

 

Her kommer mitt innlegg nr. 410, jeg "feirer" det med å legge ut en film og mange bilder.

 

Noen bilder er redigerte, andre ikke.

 

Enjoy! :D

 

Bildene først:

 

fs92007-07-2814-06-37-56.jpg

 

7.jpg

 

14.jpg

 

wideroe24.jpg

 

Komikkeavflekken.jpg

 

2008-3-28_19-41-36-906.jpg

 

2008-4-12_21-29-23-793.jpg

 

Widere.jpg

 

Wideere3.jpg

 

KDWFDEPARTURE1.jpg

 

DE6.jpg

 

DE5.jpg

 

DE4.jpg

 

DE3.jpg

 

DE1.jpg

 

DE8.jpg

 

DE2.jpg

 

DE7.jpg

 

Filmen:

 

IPrnNHolbDs

 

Legg gjerne igjen en kommentar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie bilder.

 

Prøv og jobbe litt med landinger.

 

Når du kom inn på ILZen stupte du nedover, så når du tok over begynte du og vingle noe voldsomt. Når du skal lande er det veldig viktig at en lander på centerline og bakpå rullebanen med så store fly, landing med forhjulet først er ikke bra og ha når en flyr passasjerer!.

 

Bare litt konstruktiv kritikk. STÅ PÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par kommentarer: 1, Ikke bruk så mange overganger i filmen, jeg ble nesten sjøsyk her jeg sitter. 2, ikke bruk Top Gun theme til flyvideoer, folk flest ble lei av den for 10 år siden. 3, STAR er overhodet ikke nesten det samme som ILS, men derimot en forhåndsbestemt og kartlagt innflyvningsrute, som eventuelt til slutt leder deg på en ils. 4, Ytterst få General Aviation fly flyr SID, derimot komersielle fly (som de du har listet opp) har muligheten, og flyr ofte SID ut fra flyplasser. Les litt om hva du beskriver før du publiserer forklaringer, og ro ned litt på efektene i redigeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Johan: Jeg skal prøve å begrense meg litt, og det der var da jeg var omtrent nytt medlem her :)

 

Å JA, landingen var ikke den beste landingen den heller, jeg begynner å bli bedre på det nå. :)

 

Men takk for kommentarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...