Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2008 Nå er det like før man kan hente Bodø Scenery X i Flightsim.no. Terje Brun har gjort en glimrende innsats med å lage dette sceneryet, og jeg har hatt fornøyelsen av å følge dette prosjektet som beta-tester. Fra før har Terje laget Svolvær by, Kabelvåg og Skrova, klynger med hus og signalbygg som har vært krydder på turer i Lofoten. Som bonus i Bodø-sceneryet har Terje lagt inn betaversjon av Svolvær Lufthavn Helle, så jeg fant det naturlig å ta en flytur fra Lofotens navle til Nordlands-hovedstaden. Jeg tok turen med scenery-slider`n på "very dense" og merket ingen negativ påvirking av frames. Flyet er Carenados Mooney og resten besørges av "Flight Environments". I tillegg til flyplassbygningene, SAS-hotellet, småbåthavna, flymusèet og Nordlandshallen, har Terje ordnet autogenbygningene på en måte som ligner Bodø langt bedre enn default. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 dette var knall bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Veldig bra dette, Så leirskolen jeg var på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nice Scenery!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Knall Ernst! Gleder meg til sceneryet kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Lækkert Ernst! Nå blir det mange flotte VFR-turer over vestfjorden..Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er nå klar for nedlasting: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=bodo2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aaah... Endelig! Nå er det bare å varme opp til BAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Innstallerte nå nettopp og ser VELDIG lekkert ut Eneste er at tower view på Bodø ikke er i tower.. Ellers MEGET bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men i helvete, kunne den ikke ha kommet når jeg hadde fått ny pc! Må vente til sånn ca 20.Juni før jeg får tak i ny. Men men får kose meg med bildene (lag gjerne en video med dette sceneryet!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. juni 2008 Hjertelighjertelig alle sammen, det er kanskje flere som har hentet Bodø-sceneryet nå? Steike artig at Norge vokser fram i FSX, og ekstra artig at forumet har medlemmer som bruker så mye tid og ressurser på dette . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dette er absolutt nydelig scenery!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Herlig! Dette skal rett inn på "snurra" Tusen takk til de som har laget dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Funker dette til fs 9 eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 At du ikke skal lære Ernst!!! Hvor mange ganger må jeg si det? Vær så snill å ikke pin meg med slike screenshootsserier når jeg sitter 130mil sør for min egen FS maskin på 3 uka :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.