Oscar Ramos Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Neon som ser de f 16 som flyr over oslo akkurat nå? driiitt feeeet....helt sykt høyt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 helt konge! hadde sinnsykt fet utsikt over begge to. noen som vet hva de gjorde her? så en sirklet over aker brygge, så loopet de litt, fløy litt formasjon før de fløy nordover, vendte og fløy sørover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Ramos Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 fett, jeg bor på vika, ikke langt unna....fy som de bråkte. Mormor ble jæ***** redd hehehehehee...det kan jo ikke være lov ! kan tenke meg at de lo seg ihjel inni cockpiten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tror neppe de gjorde noe de ikke hadde klarering for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Moseng Kjendseth Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 To F-16 tok av fra Ørland 1300 og reiste nordover til Namsos lufthavn som feirer 40-årsjubileum i dag. Flyene fløy deretter sørover for å lage litt show i forbindelse med Barnefestivalen 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hadde sikkert noe å gjøre med et arrangement på festningen, Barnefestivalen, fredag til søndag. Forsvaret er ganske heftig involvert i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er visst en som klarte å få et bilde av dem.. Ligger under bildekritikk på diskusjon.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Dette var god motivasjon til treningen min dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Ramos Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 kult, har du planer om å prøve deg som jagepilot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 De dundret rett over huset mitt, brâkte jaevligre enn â sitte pâ apronen pâ en flyplass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg så forresten Vampire over Asker i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 og i morgen kommer de visstnok igjen, til dem som gikk glipp av det hele i dag. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2456450.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er det ikke flyforbud over Oslo sentrum ...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy A. Helgesen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jo, det stemmer det... Det gjelder i en radius av èn nautisk mil rundt slottet, fra 0 til 3000ft. Denne restriksjonen er helt på trynet spør du meg, som er aktiv flyver Osloflyver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Følstad Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg var på flyplassen i Namsos i dag, og fikk tatt en del bilder, blant annet av F-16 flyene. Jeg skal legge bildene ut på bilde sidene her på Flightsim.no om en liten stund. Må bare velge ut hvilke bilder jeg skal vise dere . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Følstad Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nå er bildene lagt ut. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=414192#Post414192 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Pokker at det ikke er noe gode steder å ta bilder av avganger fra Rygge da...får håpe de tar av denne veien (Rwy 12) når de setter kursen for Oslo i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Yes, sir. Er i hardtrening for å komme meg i fysisk form. Er ikke lett etter noen år på latsiden, men har en fantastisk kjæreste som motiverer meg + f16 som drar forbi vinudet ditt er greit nok det også. Kjeller + Bodø er ikke så ille motivasjon det heller ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.