Gå til innhold

747 brækket midt over


K J

Anbefalte innlegg

Her må noen få øynene opp å sjekke opp dette fly selskapet som så fint kaldt heter Kalitta Air..

 

Det er ikke første gang det er noe galt med flyene deres, å ikke småtteri heller.. Se vedlagte bilder fra tidligere hendelser. Her ramla like greit ene motoren av..

 

"At 16,000 feet Flight 825 experienced "mechanical difficulties" with No. 1 engine -- about 15 miles east of Battle Creek, Michigan. The Kalitta Air 747 was able to fly but was diverted by controllers as a safety precaution to Detroit Metropolitan Airport"

 

disaster2005.tri-motor3.GIF

 

disaster2005.tri-motor2.GIF

 

disaster2005.tri-motor6.GIF

 

disaster2005.tri-motor4.GIF

 

disaster2005.tri-motor5.GIF

 

Å nå dette???

 

450_ap_jumbojet_080525.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må noen få øynene opp å sjekke opp dette fly selskapet som så fint kaldt heter Kalitta Air..

 

Det er ikke første gang det er noe galt med flyene deres' date=' å ikke småtteri heller.. Se vedlagte bilder fra tidligere hendelser. Her ramla like greit ene motoren av.. [/quote']

 

Høres ut som du mener dette selskapet er av tvilsom karakter og er rammet av ulykker og uhell til stadighet. Men da tror jeg ikke du vet hva Kalitta Air egentlig er.

 

Med dagens hendelse (aborted take off og overrun) har de hatt totalt 3 hendelser. Ingen liv har gått tapt i løpet av de 40 årene de har holdt på. De har en flåte på 20 747-100/200/400 og er en av de store leverandørene av cargotransport til det amerikanske forsvaret.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens hendelse (aborted take off og overrun) har de hatt totalt 3 hendelser. Ingen liv har gått tapt i løpet av de 40 årene de har holdt på. De har en flåte på 20 747-100/200/400 og er en av de store leverandørene av cargotransport til det amerikanske forsvaret.

 

Legger meg flat.. Beklager at det kom så sterkt ut.

Det var nok bare mine egne konklusjoner som tok overhånd da jeg så bilder av forulykkede samt leste noen bakgrunns historier.

 

Da har de jo en eksepsjonell historikk da over 40 år.

Hehe.. Å når det da først skjer noe så smeller det!! Hehehe..

 

Bra det ikke gikk liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg sier bar.. Oj.. HÅper ingen ble alvorlig skadd/ble drept.. Må ha vært litt av en opplevelse det der..

 

Så nesten ut som det var en 747-100 eller 747-200 det der... Må ha vært skikkelige krefter i omløp, når en 747 brekker på midten.. Må ha vær slitasje ett eller annet sted...

 

I alle fall, håper jeg det gikk bra med de ombord.. Det er tross alt det viktigste...

 

Uansett.. Jeg tror dette flyet blir spiker.. Kanskje jeg møter flyet i den neste barberhøvelen min:P

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...