Gå til innhold

Norwegian Eagles med nødhjelp til Yangon, Burma!


Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

Søndag 11. Mai tok noen heltmodige og engasjerte sjeler turen østover for å bistå i det katastroferammede området i Burma. Flere fraktfly ble lastet opp med mat, vann, medisiner, bensin, telt etc.

 

Flytiden var beregnet til 10 timer og 40 minutter.

 

For de av dere som vil være med førstkommende søndag, 18. Mai så finner dere påmelding/info her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=409988&gonew=1#UNREAD

 

Slik så det ut da den første turen ble gjennomført;

 

Fire av 6 full lastede cargofly, klare for dyd!

rel1.jpg

 

Undertegnede i UPS sin 767-300 på vei mot nattehimmelen som førstemann i rekka.

rel2.jpg

 

Over Himalaya møtte vi uvær, i bakgrunnen en TCB som gikk langt over FL 400!

rel3.jpg

 

Kontoret

rel4.jpg

 

Fikk ikke tatt noen bilder under landingen da jeg hadde nok med å styre flyet i turbulensen og mellom skyene. Her parkert nede på Yangon Intl. for å losse av last.

rel5.jpg

 

Det var ikke snakk om at vi fikk lov til å bli igjen i Burma, vi måtte derfor fly videre til Bangkok, drøyt en times flytur unna.

rel6.jpg

 

Litt penere vær i Bangkok, dog noe disig og 24'C kl. 01 på kvelden norsk tid.

rel7.jpg

 

At the stand, her ble vi hentet av en shuttlebuss som kjørte oss til flyplasshotellet hvor vi skulle overvære i 36 timer før turen gikk tilbake til Europa.

rel8.jpg

 

[color:#FF0000]Takk for turen til dere som ble med, utrolig godt å se at andre kan vise ett slikt engasjement! :) [/color]

Håper å se DEG på listen over slot tider førstkommende søndag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilete Ivar. Det biletet ifrå takeoffen din fekk fram spenninga hos meg. Fekk den kriblinga i magen som eg får kvar gong eg skal vere med på slike prosjekt i røynda. Fekk fram den gode kjensla av å hjelpe. Ganske godt gjort med eitt bilete hehe.

 

Utruleg bra initiativ Ivar. Håpar eg får lagt inn FS igjen snart og kanskje blitt med på tur igjen. Lenge sidan sist no. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...