Gå til innhold

C-5 Galaxy


Anbefalte innlegg

Når du tar screenshots må du være litt selektiv. Her ble det veldig mange like bilder, noe som gjøre bildeserien litt ensidig og kjedelig. I tillegg kunne du gjort en liten anstrengelse på å skrive den ene linjen i innledningen din rett, nei dette holdt ikke mine forventingener. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bileta i seg sjølve var fine reint teknisk sett.

 

Men flygninga di gjev meg frysningar. Dersom nokon av mine elevar hadde komt inn slik på innflygningane... ja huff... "go around!" hadde nok vorte skreke heftig over intercomen ifrå meg. For makan til ustabiliserte innflygningar har eg ikkje sett på lenge. Ikkje fore å vere stygg, men lær deg å operere flyet og fly det før du tek bilete. For dette såg berre ut som ein eller annan form for "leiking" (ja eg veit at det er eit spel, men det skal jo "simulere" flygning).

 

Men som eg sa først, bileta dine var flotte reint teknisk sett. Litt mange like bilete, men heilheten var flott tykkjer eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikkje for å vere frekk Ruben. Men ikkje svarte om du er på glodeslope på den ILS'n der. Du er jo HIMMELHØGT over terskelen og eg har enno til gode å sjå ein ILS med ei så bratt innflygningsvinkel.

Og ja, eg veit kva eg snakkar om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kjære, vene Ruben, du er en ivrig krabat, og du bidrar flittig med mange fine bildeserier og spennende fly. Men jeg tror du skremmer vettet av mange med å poste helt ukritisk så uhorvelig mange bilder (?). Reportasjene dine hadde blitt mye bedre hvis du tar deg tid til å velge ut de beste bildene, og så sette sammen til en realistisk og interessant serie. Det er drapsforsøk å presentere et kaos med over 70 bilder :blush: . Jeg håper ikke du misforstår mitt kritiske blikk, vi trenger din entusiasme i forumet, men denne bildeserien hadde blitt MYE BEDRE med bare 10-12 av de beste bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Greie bilder Ruben :)

Men jeg må si du brukte utrolig liten rullebane for et så stort fly! (eller er det bare meg?).

 

Men er det ikke litt mange bilder fra da du har parkert?!

 

Hvor finner jeg flyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott scenery og fly,men jeg liker ikke måten du behandler henne...

Du må prøve og være litt mere realistisk og ikke rase rundt som det skulle være en F-16.

Er enig med Ernst,det blir for mange bilder 10-15 hadde holdt i massevis..

 

Tips:Ta deg bedre tid når du legger inn bilder,da blir det så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie bilder Ruben :)

Men jeg må si du brukte utrolig liten rullebane for et så stort fly! (eller er det bare meg?).

 

sånn for å legge til en ting på den, som faktisk er himla morsomt spør du meg, men vi hadde en svær maritim militær øvelse på sørlandet (blue game) ikke så mange årene siden (føles ikke veldig lenge siden ihvertfall) hvor det kom C5, C141, C17 osv osv til Kjevik som har en rullebane på drøye 2km...C5 Galaxy brukte MINDRE rullebane enn Fokker 50...! både på takeoff OG landing...det er det sykeste jeg har sett! hehe...

 

men sånn topic messig så er jeg veldig enig med mange at det blir mange bilder som er veldig like hverandre og kjedelige i lengden...men men...stå på, kommer seg sikkert etter litt konstruktiv kritikk håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

jøss...knappen henger seg opp til stadig ser jeg......

Som det blir sagt, bli mer selektiv....tror at jeg faktisk har gitt deg et hint om det tidligere uten at du har tatt lærdom av det.

 

jaja...en får jo håpe :grin:

 

Ellers så har du noen blinkskudd hist og her, men det er langt mellom dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssn er C-5'en å fly acro med da? Spenstige manøvre... følte at jeg tryna på noen av shotsa :grin:

Ellers føyer jeg meg inn i rekken: For mange bilder, men ser du har gjort deg flid.

Stå på. Ikke bry deg om de som ikke tåler dyseletrikere. Du har lovelig fravær der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...