Jan Barreng Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Fra og med i morgen 10mai skifter MyTravel Airways navn til Thomas Cook Airlines Scandinavia. 2 fly er malt om i nye farger det er A321 OY VKA og VKD. Velkommen til det nye flotte selskapet. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Nei fysh! Husker at jeg som 13 åring stod på flyplassen på Rhodos å lo av navnet "Thomas Cook", hvem i all verden vil ha det navnet på flyet sitt? Høres ut som ett ultrabillig flyselskap! Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Kommer til å savne MyTravel KRAFTIG Har nesten alltid reist med de når jeg skal til varmen Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 "Thomas Cook Airlines Scandinavia" klinger ikke like godt i ørene for oss nordboere, som f.eks. MyTravel Airways (selv om akkurat MyTravel ikke akkurat er så utrolig mye bedre egentlig), da hadde nok Premiair eller Scanair vært langt bedre ja. Dog ønsker jeg de flotte og friske fargene til Thomas Cook hjertelig velkommen, de grusomme orange MyTravel-fargene kommer i hvertfall ikke JEG til å savne.. (Bare så synd at ingen av A330-maskinene får de nye fargene før til høsten eller enda senere) Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg for min del elsker de blå og orange fargene til my travel, og synes dette er en liten nedgang. For all del, Thomas har flotte farger de også, men blir ikke det sammme Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Synes logoen og fargevalget til MyTravel passet godt med det man forventer å se på ett charterfly. Personlig synes jeg A330 ble utrolig vakker med disse fargene! Men, som du sier, Premiair var det perfekte charterselskap på lik linje med Britannia Airways! *mimre!* Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ingenting som overgikk gode gamle Premiair, og deres DC-10 Thomas Cook er vel i samme gruppen som MyTravel? Altså, Tui? Så, prisene vil vel være stort sett de samme? Jeg bare antar, kanskje noen andre har litt klokere svar enn meg Bare for å mimre litt: (Airliners.net) Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Thomas Cook er vel i samme gruppen som MyTravel? Altså' date=' Tui? Så, prisene vil vel være stort sett de samme? Jeg bare antar, kanskje noen andre har litt klokere svar enn meg [/quote'] Verken Thomas Cook eller MyTravel er medlem av TUI Thomas Cook tilhører Thomas Cook Group, og MyTravel hørte inntil 2007 til MyTravel Group. I 2007 ble som kjent disse to gruppene slått sammen til Thomas Cook Group. Siter
christopher herregården Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Aaa, bestilte tur til Skiathos for et par måneder siden og da stod det My travel så skulle jeg sjekke ut for noen andre folk som også kanskje skulle være med og da stod det Thomas på akuratt den samme ruta...men det forklarer jo litt hvis de har bytta navn ja! Chr Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Men flyr de de samme rutene, bare at vi får se Thomas istedenfor? Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hverken Thomas Cook eller MyTravel er medlem av TUI Thomas Cook tilhører Thomas Cook Group' date=' og MyTravel hørte inntil 2007 til MyTravel Group. I 2007 ble som kjent disse to gruppene slått sammen til Thomas Cook Group. [/quote'] Ah, så galt kan man ta Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Men flyr de de samme rutene' date=' bare at vi får se Thomas istedenfor? [/quote'] Ja alt blir "business as usual", eneste er at alt som tidligere het "MyTravel Airways" nå heter "Thomas Cook Airlines" inkl. en ekstra "Scandinavia" etter navnet her i nord. To stk. A321- maskiner er allerede malt om til de nye freshe fargene, mens de store A330-flyene ikke får ny farge før til tidligst høsten. Siter
Johan Clausen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Plus, at en del sæder forsvinder, så man får god benplass. Mener det er 84 cm man har nu. Flyene vil blive malet om efterhånden. Det ta'r ca 7 dag at male dem om, og det kan man ikke "tåle" med det flyveprogram man har lige nu (sommersæsonen). Så jeg tror vi ser flere ommalinger til høst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.