Alexander Storvig Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Høres egentlig ganske bra ut. Men å sitte fra Oslo til Alicante i 3-4 timer i de trange setene er tortur i seg selv, tror ikke jeg overlever en flytur fra Oslo til Dubai som tar et par timer mer. Noen som er enig? http://www.dagbladet.no/dinside/2008/02/28/528274.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Norwegian legger ut billettene til den nye ruta neste onsdag og selskapet varsler at prisen vil ligge fra 999 kroner én vei. Gjett hvem som skal til Dubai,hvis det der er sant.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dette er nok sant ja. Har lest dette på sidene til Norwegian og hos Hangar idag. Må vist ta meg en slik tur ja. Er en grei måte å komme seg til Dubai Airshow på dette :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dette var ikke et dumt trekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dette er nok sant ja. Har lest dette på sidene til Norwegian og hos Hangar idag. Må vist ta meg en slik tur ja. Er en grei måte å komme seg til Dubai Airshow på dette :grin: Ja dette var noe å tenke på. Kanskje vi blir flere som drar nedover samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Arh, søren! Er utestengt fra Dubai. Kunne de ikke heller tatt Thailand eller lignende? :grin: Er jo en fantastisk pris de har kommet med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hvorfor i helvete er du utestengt fra Dubai!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Skal ned og jobbe snart jeg, så da kan det hende det blir raudnase på meg også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hvorfor i helvete er du utestengt fra Dubai!?! Antagelig pga han stakk innom Israel en tur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hvorfor i helvete er du utestengt fra Dubai!?! Antagelig pga han stakk innom Israel en tur.. Korrekt. Er ikke lenge til jeg må fornye passet så kanskje jeg kan tenke meg en tur ned dit alikevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er det noen som vet om Norwegian skal benytte Abu Dhabi eller Al Ain. Skal selv førstkommende tirsdag, fly til Mauritius via Arlanda med mellomlanding i Dubai (Al Ain). Har via andre fått høre at disse to flyplassene er som to verdener. Så for en flyfrelst sjel er det en nedtur tror jeg, at vi skal mellomlande nettop der. Er det noen som mener at jeg tar feil så si i fra. Så dersom Norwegian velger Abu Dhabi, skal jeg virkelig overveie en tur til høsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 De av dere som har vært i Dubai. Hva har man å ta seg til der? Jeg har inntrykk av at det enten er strand eller shopping. Begge deler er ikke akkurat favorittaktivitetene mine. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Høres egentlig ganske bra ut. Men å sitte fra Oslo til Alicante i 3-4 timer i de trange setene er tortur i seg selv' date=' tror ikke jeg overlever en flytur fra Oslo til Dubai som tar et par timer mer. Noen som er enig?[/quote'] Egentlig ikke. Jeg regner med at du har fløyet ned til ALC i DY sine B737-300 maskiner, og nå er det altså -800 maskinene som skal brukes på ruten til DXB - disse er vesentlig romsligere. Setene er bl.a. av den nye tynnere typen, slik at pitchen er også bedre enn i tilsvarende -800 maskiner hos f.eks. Sterling og TUIfly Nordic. At DY skal fly direkte til Dubai (DXB) er selvsagt reelt, det blir to avganger pr. uke fra OSL og tre avganger fra Stockholm (ARN) i FlyNordic-regi (som da også har mottatt B738-maskiner). Offisiell pressemelding fra Norwegian.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.